خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد:

روایتی از درگیری فیزیکی دو عضو شورای شهر تهران/ طنین الفاظ رکیک در صحن شورا

asdasd
کد خبر : ۴۹۲۰۵۰

در حالی هیچ یک از ورزشکاران در این دوره از انتخابات شورای شهر تهران رای نیاوردند، که امروز دو عضو ورزشکار شورا به دلیل انتقاد از عملکرد یکدیگر در صحن به درگیری فیزیکی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبح امروز در جلسه غیرعلنی شورای شهر تهران که بدون حضور خبرنگاران برگزار شد، بین دو عضو ورزشکار شورا علیرضا دبیر و عباس جدیدی درگیری فیزیکی رخ داد. آغاز درگیری امروز و مشاجره‌ای که بین این دو عضو صورت گرفت به عصبانیت دبیر از عملکرد جدیدی در شورا برمی‌گردد، به گونه‌ای که گفته می‌شود؛ دبیر در جلسه امروز گفته است که عملکرد برخی اعضا مثل جدیدی باعث شده که مردم به ورزشکاران بدبین شوند و به هیچ کدام رای ندهند، چرا که آمارها حاکی از آن است که تاکنون هیچ یک از ورزشکاران در انتخابات شورای شهر تهران و سایر شهرها رای نیاوردند.

البته عباس جدیدی در واکنش به صحبت‌های علیرضا دبیر می‌گوید که ادعاهای او صحت ندارد و می‌خواهد، رای نیاوردن خود در شورای شهر را گردن من بیاندازد.

اختلاف جدیدی و دبیر از کجا شروع شد؟

البته ماجرای اختلاف جدیدی و دبیر از اینجا شروع شد که هفته گذشته جدیدی در واکنش به اظهارات دبیر، عصبانی می‌شود و او را تهدید به زدن تیر می‌کند و به او می‌گوید، نمی‌گذارم در تهران راه بروی! و در نهایت این مشاجرات و درگیری به بهانه عملکرد بد جدیدی و عدم رای‌آوری ورزشکاران در شورا در جلسه این هفته شورا نیز ادامه پیدا می‌کند. 

همچنین گفته شده که امروز پس از توهین‌های جدیدی نسبت به افراد پیروز در انتخابات، دبیر واکنش نشان می‌دهد و می‌گوید که درست صحبت کن! پس از آن جدیدی بالای سر دبیر می‌رود و به صورت او مشت می‌زند و دبیر نیز در جواب مشتی دیگر به او می‌زند! و پس از این زد و خورد، عباس جدیدی فحش‌هایی رکیک را نثار دبیر می‌کند! پس از این درگیری، جدیدی با 110 تماس می‌گیرد تا ماموران به شورا بیایند!

البته جدیدی منکر فحش دادن به دبیر شده است و می‌گوید؛ در حال رد شدن بودم که ایشان از من انتقاد کرد و گفت که تو عامل رای نیاوردن ما شدی. او تنها قصد شایعه پراکنی دارد و من هیچ درگیری را با او شروع نکردم.

با تمام این اوصاف جدیدی بر این باور است که موضوع درگیری‌اش با دبیر باید به طور خصوصی و بین خودشان حل شود.

چمران: کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است

مهدی چمران امروز در جمع خبرنگاران در مورد درگیری این دو نفر توضیح داده و گفته است که اصولا گاهی بین اعضای شورا درگیری پیش می‌آید، البته به آن صورت نبود و کُری خواندن ورزشکاران برای همدیگر همیشه بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز