خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران:

شمارش آرای ۱۴۳۴ صندوق باقی مانده، انجام شده است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۹۰۷

فرماندار تهران گفت: شمارش آرای ۱۴۳۴ صندوق باقی مانده شورای شهر تهران انجام شده و کار تطبیق در حال انجام شدن است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار تهران امروز (یکشنبه) در نشست خبری گفت: در این دوره از انتخابات ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر به پای صندوق‌های رای آمدند که البته این آمار منهای منطقه ۱ و ۲۰ است.

وی ادامه داد: در انتخابات ۹۲ مشارکت مردم ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار بود که در این دوره ۹۰۰ هزار رای بیشتر داشتیم.

فرهادی افزود: ۴ هزار شعبه پیش‌بینی کرده بودیم و در تهران بالای ۸۰ هزار نیرو در نظر گرفتیم و احساس کردیم که نیاز مردم تهران را پاسخ می‌دهد، اما به دلایلی مشکلاتی ایجاد شد و از همه افرادی که در صف‌های طولانی ساعت‌ها منتظر ماندند، عذرخواهی می‌کنیم.

فرهادی ادامه داد: در بعضی شعب ما تجمع بالایی داشتیم؛ البته برخی اصرار داشتند که در همان شعب حضور داشته باشند اما در مساجد و اماکن اگر مردم مراجعه می‌کردند میتوانستند رای خود را زودتر به صندوق بیاندازند.

وی افزود: تنها جایی که ۵ نفر نیروی اجرایی را به ۷ نفر افزایش داد، تهران بود و به جای یک نماینده فرماندار، ۲ نیرو در شعب حضور داشتند. همچنین یک نیروی فنی در هر صندوق حضور داشت که در سایر استان‌ها اینطور نبود.

فرماندار تهران اضافه کرد: تا ساعت ۱۲ رای گیری داشتیم، اما بعد از ساعت ۱۲ برخی نوبت‌شان شد که طبق قانون از آنها رای گیری انجام نشد، اما کارشان قابل تقدیر است.

فرماندار تهران گفت: مجموع دقیق شعب ما ۳۹۵۷ شعبه بود که در ۲۵۲۳ شعبه کار شمارش انجام شده و تطبیق با هیات نظارت انجام شده است. شمارش ۱۴۳۴ شعبه باقی مانده انجام شده و کار تطبیق در حال انجام شدن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز