خبرگزاری کار ایران

از صبح امروز؛

مرحله دوم ثبت‌نام واجدان شرایط «حج تمتع» در کاروان‌ها آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۵۵۷

مرحله دوم ثبت‌نام واجدان شرایط نام‌نویسی حج تمتع ۹۶ از امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده اند، آغاز شد.

به گزارش ایلنا، مرحله اول ثبت‌نام کاروانهای حج ۹۶، از ۲۴ اردیبهشت ماه تا روز پنج شنبه گذشته ادامه داشته و مرحله دوم ثبت‌نام  از امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برای کسانی که به هر دلیلی تاکنون ثبت‌نام نکرده‌اند، آغاز می‌شود. در مرحله اول ثبت‌نام حدود ۹۵ درصد واجدان شرایط ثبت‌نام در کاروان مبادرت به ثبت‌نام کرده‌اند.

پیش از این اعلام شده بود که چنانچه کسی به هر دلیلی در این چند روز قادر به ثبت‌نام نبوده‌، می‌تواند از امروز سی‌ام اردیبهشت ماه با مراجعه به سامانه haj۹۶.haj.ir یا مراجعه به دفاتر زیارتی محل ثبت‌نام کاروانها نسبت به ثبت‌نام  در کاروانهای حج اقدام کنند.

اولویتهای اعزام و ثبت‌نام مرحله اول حجاج، شامل کسانی بود که تاپایان شهریور سال ۱۳۸۵ ثبت‌نام کرده بودند اما از روز شنبه در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای حج کسانی هم که تا پایان آبان ماه سال۸۵ در بانک ودیعه‌گذاری کرده‌اند، می‌توانند برای نام‌نویسی در کاروانهای حج سال جاری اقدام کنند که در این خصوص مدیریت حج و زیارت استانها اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز