خبرگزاری کار ایران

وزیر علوم درخواست کرد:

جامعه دانشگاهی پای صندوق‌های رای حاضر شوند

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۹۳

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری امروز با حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رای خود را به صندوق انداخت و از همه مردم به خصوص جامعه دانشگاهی کشور خواست تا پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

به گزارش ایلنا، محمد فرهادی با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: حضور حداکثری مردم بیانگر این است که مردم‌سالاری دینی یا همان دموکراسی به معنای واقعی در کشور اعمال می‌شود و لازم است دانشگاهیان نیز به عنوان قشر روشنفکر، آگاه و مصلح جامعه با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب فردی که بتواند کشور را به درستی و هوشمندانه اداره کند نقش موثری داشته باشند.

وزیر علوم افزود: انتخاب رئیس جمهور که رئیس قوه مجریه و شخصیت اول اجرایی کشور است برای اداره امور کشور از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و برنامه‌های توسعه‌ای کشور و ادامه راه پیشرفت به این موضوع بستگی دارد که مسئول اجرایی آن آگاه و مصلح به امور اجرایی کشور باشد.

دکتر فرهادی در ادامه تصریح کرد: کسی که زمام امور اجرایی کشور را به دست بگیرد باید سابقه مدیریتی قوی در عرصه‌های مختلف نظام داشته باشد و بتواند کابینه را به خوبی اداره کند و اولویت‌های توسعه‌ای کشور را مد نظر داشته باشد.

وی همچنین تعامل بین‌المللی را از دیگر ویژگی‌های رئیس امور اجرایی کشور دانست و اظهار داشت: رئیس جمهور باید با تعامل موثر بین‌المللی نقش موثری را در دنیا داشته باشد و از سویی دیگر هم در داخل کشور نیز فضایی را ایجاد کند که مردم در آرامش، امنیت و نشاط زندگی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز