خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

دولت آینده موظف به ادامه اجرای طرح تحول سلامت است

asdasd
کد خبر : ۴۹۱۳۲۹

وزیر بهداشت در خصوص برنامه‌های دولت دوازدهم در حوزه سلامت گفت: اول باید ببینیم چه فردی به عنوان رییس جمهور از سوی مردم انتخاب می‌شود، اما برنامه های حوزه سلامت در دولت آینده حتما باید ادامه برنامه دولت یازدهم باشد زیرا مطالبه اصلی مردم و از شعارهای انقلاب اسلامی است که باید زودتر از دولت یازدهم آغاز می شد.

به گزارش ایلنا، سید حسن هاشمی صبح امروز پس از انداختن رای خود به صندوق رای در یکی از بیمارستانهای تهران، حضور مردم در انتخابات را بسیار مناسب عنوان کرد و اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران باید قدردان مردم باشد و بالاترین افتخار آن، اعتماد مردم به صندوق های رای است و مردم حضور خود را موثر می دانند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: مردم برای تعیین سرنوشت خود پای صندوق های رای می آیند و انتخابات فرصت بسیار ارزشمندی برای مردم است چراکه به قیمت سنگینی مانند تقدیم شهدا و جانبازان و تحمل فشارهای قدرت های بین المللی در طول 38 سال گذشته به دست آمده و مردم افتخار دارند که مستقل از همه قدرتهای بین المللی، سرنوشت خود را تعیین کنند.

هاشمی یادآور شد: برای ملت ایران افتخاری است که از فرصت ارزشمند و گرانبهای انتخابات، نهایت استفاده را ببرند و نتیجه آن به سود مردم ایران و کشور خواهد بود.

وزیر بهداشت در پاسخ به این سوال که در صورت انتخاب دکتر روحانی به عنوان رییس دولت دوازدهم تمایلی به مسئولیت وزارت بهداشت دارید، گفت: بعد از انتخابات در این مورد خواهم گفت.

هاشمی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هر دولتی که انتخاب شود، موظف به ادامه اجرای طرح تحول سلامت است زیرا مردم در این حوزه مشکلات زیادی دارند و هر حکومتی در بخش امنیت، سلامت و آموزش سرمایه گذاری های زیادی می کند و جمهوری اسلامی ایران نیز با توجه به اهداف خود و تکالیف قانون اساسی، موظف به ادامه طرح تحول سلامت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز