خبرگزاری کار ایران

برپایی مجموعه نمایشگاهی «رئیس جمهور من» ویژه دانش‌آموزان

asdasd
کد خبر : ۴۹۰۲۶۲

در آستانه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به همت دانش آموزان انجمن اسلامی مجموعه نمایشگاهی «رئیس جمهور من» ویژه دانش آموزان سراسر کشور برپا می‌شود.

به گزارش ایلنا، همزمان با دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری به همت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در راستای پشتیبانی محتوایی انجمن های اسلامی مدارس و بصیرت بخشی جهت انتخابات ریاست جمهوری مجموعه نمایشگاهی «رئیس جمهور من » در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

این مجموعه نمایشگاهی شامل پوستر های محتوایی است که در اختیار استانها و مسئولان انجمن های اسلامی دانش آموزان قرار گرفته است و هر پوستر حاوی پیام‌ها و مضامین اخلاقی در خصوص انتخابات است که این محتواها از بیانات مقام معظم رهبری پیرامون انتخابات گردآوری شده است و به صورت جذاب در پوستر هایی آورده شده که دانش آموزان با خلاقیت های خود از این پوستر ها برای نمایشگاه «رئیس جمهور من »استفاده می کنند.

مضامین این پوستر برگرفته از بیانات رهبری در سال‌های مختلف است که به شاخص های یک رئیس جمهور اشاره کرده است که ازجمله آن می‌توان به شجاعت و انقلابی بودن و تهذیب اخلاق و توانایی کار اجرایی اشاره کرد و همچنین در این پوستر ها با جملاتی از قبیل رئیس جمهور باید تسلیم دشمن نباشد، تملق گوی غربی‌ها نباشد، وعده دروغ ندهد، در تبلیغات اسراف نکند، همه طبقات مردم را ببیند، گره‌ها را باز کند، شعار های پوچ ندهد، جهادی و متدین باشد و حلّال مشکلات اقتصادی باشد، رئیس جمهور ایده آل جمهوری اسلامی را معرفی می‌کند.

بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل دفتر مرکزی اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان لازم به ذکر است این نمایشگاه‌ها توسط دانش آموزان انجمن اسلامی در سطح شهر نیز دایر می شود تا سایر افراد نیز با محتوای این پوستر ها استفاده کنند و بتوانند بهترین انتخاب را در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز