خبرگزاری کار ایران

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور:

هزار و 200 مدل بیماری در فضای مجازی شناسایی شده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۹۰۴۴

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور گفت: هزار و 200 مدل بیماری در فضای مجازی شناسایی شده است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس،" مومنی نسب "در جمع کارکنان انتظامی استان زنجان با اعلام اینکه فضای مجازی بسیار فراگیر و گسترده است اظهار داشت: دو هزار و 800 عنوان مسئله در فضای مجازی شناسایی شده که به آنها پرداخته نشده است.

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی از فضای حقیقی بزرگتر است، به مزایا و معایب استفاده از گوشی های همراه هوشمند اشاره کرد.

این عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اعلام اینکه هر اطلاعاتی که بخواهید در این فضا می توان یافت بیان داشت: ایجاد دلبستگی و وابستگی یکی دیگر از معایب فضای مجازی است.

وی با اشاره به اینکه هزار و 200 مدل بیماری در فضای مجازی شناسایی شده، اظهار داشت: هرچه سرعت و استفاده از اینترنت افزایش یافته، معدل دانش آموزان کاهش پیدا کرده است.

این عضو شورای عالی فضای مجازی کشور با اعلام اینکه تقریبا 62 میلیون کاربر اینترنت وجود دارد تصریح کرد : یکی از شرکت ها ی خارجی اطلاعیه داده و اعلام کرده در مقابل تلویزیون های دوربین دار و هوشمند حرف های خصوصی نزنید چون ما استفاده می کنیم.

مومنی نسب افسردگی ، فردگرایی و خود محوری را از دیگر معایب اعتیاد به استفاده از گوشی های هوشمند برشمرد و خاطر نشان کرد : اطلاعات افراد از طریق گوشی های هوشمند به سرقت می رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز