خبرگزاری کار ایران

آقای شهردار هوشمندسازی با الکترونیک‌سازی فرق می‌کند

asdasd
کد خبر : ۴۸۶۳۲۲

جناب آقای شهردار برای اعلام و یکپارچه‌سازی آمار و اطلاعات ما نیاز به الکترونیک‌سازی و نه هوشمندسازی داریم.

دیروز در مناظره تلویزیونی آقای قالیباف  اعلام کرد " با هوشمند سازی سیستم ها فساد از بین می رود " و این جمله من را یاد حرف ایشان در مناظره قبل انداخت که به آقای روحانی گفت مدیریت شما سنتی است.

جناب آقای شهردار اولا"باید یادآور شوم که برای اعلام و یکپارچه‌سازی آمار و اطلاعات ما نیاز به الکترونیک سازی داریم و نه هوشمندسازی تا جایی که من می‌دانم؛ هوشمندسازی مربوط به مدیریت یک فرایند است نه مربوط به نمایش موردی که شما مطرح می‌کنید، و در دسته مدیریت الکترونیکی گنجانده می‌شود و نه در دسته هوشمندسازی.

دوما" بر فرض اینکه سیستم‌ها همگی بطور یکپارچه الکترونیکی شوند باز هم مادامی که اطلاعاتی در آن وارد نشود و امکان گزارش‌گیری و نظارت وجود نداشته باشد، هیچ کمکی نه تنها به از بین رفتن فساد نمی‌کند بلکه به دلیل دوگانه بودن سیستم الکترونیکی و کاغذی بطور همزمان بر وجود فساد می‌افزاید.

سوما" در جایی که شما اشاره به مدیریت سنتی آقای روحانی می‌کنید باید متذکر شوم که شهرداری تهران هنوز اطلاعات مربوط به ماشین آلات خود را روی کاغذ دارد و سامانه‌ای برای آن تعریف نشده است و زمانی که حادثه پلاسکو رخ می‌دهد برای یافتن ماشین آلات خود دچار سردرگمی می‌شود. می خواهم بدانم این نوع مدیریت روی کاغذ چقدر مدرن است و مدیریت آقای روحانی چقدر سنتی‌تر از مدیریت کاغذی شما.

دکتر علی ناظم (متخصص شهر الکترونیک و هوشمند)

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز