خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تهران:

بدهی شهرداری 20 هزار میلیارد تومان است/ جانشینان شهردار مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۸۷

سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به مرخصی 20 روزه شهردار تهران برای فعالیت‌های انتخاباتی گفت: ایشان جانشینان خود را در حوزه‌های مختلف مشخص کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا تقی‌پور در پایان جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران میزان کل بدهی و مطالبه شهرداری از دولت را 14 هزار میلیارد تومان خواند و گفت: در جلسه‌ای که با حضور جهانگیری معاون رئیس جمهور برگزار شد، مطالبات شهرداری از دولت بررسی و مقرر شد مطالبات شهرداری توسط سازمان حسابرسی بررسی و رقم دقیق آن اعلام شود که در نهایت حدود  14 هزار میلیارد تومان اعلام شد.

وی با تاکیدبر اینکه درستی آمار بدهی‌های شهرداری را که توسط بعضی از اعضا اعلام شده را رسماً تایید نمی‌کنیم، گفت: براساس اسناد و مدارک در مجموع تا پایان سال 95 حدود 12 هزار میلیارد تومان شهرداری به بانک‌ها بدهکار بوده که این میزان در زمان‌های مختلف با نوسان روبرو بوده است چرا که وام‌های قدیمی پرداخت شده و وام‌های جدید گرفته‌اند. از سوی دیگر 8 هزار و 514 میلیارد تومان بدهی شهرداری به پیمانکاران است. در مجموع عدد دقیق بدهی 20 هزار میلیارد تومان است.

سخنگوی شورای شهر در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد تخلفات صورت گرفته از سوی بعضی از مدیران شهرداری و سوءاستفاده از منابع شهرداری برای انتخابات گفت: نظارت بر انتخابات برعهده هیات نظارت است. با این حال از بعد نظارتی، شورا در این زمینه تذکر خواهد داد.

این عضو شورای شهر در ادامه به مرخصی شهردار اشاره کرد و گفت: شهردار برای 20 روزمرخصی گرفته، البته تمام مدت در خارج از دفتر خود نخواهد بود. و ایشان برای موارد مختلف جانشینانی را معرفی کرده‌اند که حق امضا دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز