خبرگزاری کار ایران

فرمانده مرزبانی ناجا:

انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۱۸

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "قاسم رضایی" در حاشیه مراسم تشییع و وداع با 6 تن از شهدای هنگ مرزی میرجاوه در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: شهادت مرزبانان پیام دارد و پیام آن گوشه‌ای از صحنه‌های کربلا و پرچم سرخ حسینی است.

وی افزود: امروز ایران اسلامی در سرتاسر جهان به واسطه آرمان عمیق انقلاب اسلامی می‌درخشد؛ آرمانی که مبتنی بر انسانیت و حکم الهی است.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: مزدوران به واسطه فریب کشورهای مستکبر و کشورهایی که تفکر تکفیری دارند، گمراه می‌شوند و قطعاً تکفیری‌ها ضد فرمان الهی عمل می‌کنند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به وضعیت مزدوران و تروریست‌ها در کشورهای همسایه ایران، گفت: اگر مزدوران و تروریست‌ها در بعضی از مناطق و نیز کشورهایی مانند سوریه، عراق، پاکستان و افغانستان برای خود جولانگاه درست کرده‌اند دیگر فرصتشان تمام شده است.

این مقام ارشد در فرماندهی مرزبانی ناجا افزود: قطعاً انتقام خون شهدا را خواهیم گرفت و نخواهیم گذاشت خون آنها پایمال شود چرا که خون شهدا وحدت بخش همه اقشار و آحاد کشور است.

سردار رضایی با بیان اینکه پیام شهدا به همرزمان خود انسجام و آمادگی عملیاتی روز افزون است، گفت: من در چشمان و رفتار همرزمانم در سراسر مرزهای ایران اسلامی می‌بینم که در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و در دشوارترین مأموریت‌ها بدون هیچ گونه خستگی در حراست و دفاع از مرزهای کشور ایستاده‌اند این بدان معناست که کارشان باقیات صالحات است.

فرمانده مرزبانی ناجا در خاتمه گفت: مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی با وحدت قلبی توانسته‌اند این استان را یکی از استان‌های مطرح در کشور و به عنوان پشتوانه انقلاب معرفی کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز