خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

واکنش به حذف دکتری علوم ارتباطات در واحد علوم و تحقیقات

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۲۰۰

مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با انتقاد از حذف دکتری علوم ارتباطات در این واحد علوم و تحقیقات آن را اقدامی تعجب‌آور خواند.

محمد سلطانی‌فر؛ مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: سنگ بنای آموزش دانشجو در مقطع دکترای این رشته که امروز در ۷ واحد دانشگاهی صورت می‌گیرد، از همین واحد علوم و تحقیقات گذاشته شده است و اینکه حالا می‌بینیم سهمیه پذیرش نداریم، جای تامل بسیار دارد و وزارت علوم در این زمینه باید پاسخگو باشد.

او با اشاره به آغاز دوره دکترای علوم ارتباطات در این واحد از سال ۱۳۷۵ گفت: به خواست خدا طی ۲۰ سال گذشته، با حمایتِ دکتر جاسبی و  مسیری که خود دنبال کردیم، بطور متوسط هر ساله بدون وقفه، از ۶ دانشجو تا ۲۰ دانشجو، پذیرش داشته‌ایم.

مدیر گروه ارتباطاتِ واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی افزود: ما برپایه حقوق علمیِ خود و در دفاع از جایگاه این گروه بعنوان قویترین و بزرگترین مرکز دانشگاهی در رشته علوم ارتباطات،  قطعاً از فردا اعتراضات خود را ابتدا از طریق واحد علوم و تحقیقات و وزارت علوم و در صورت لزوم از طریق شخصِ رییس جمهور محترم ابراز و دنبال خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز