خبرگزاری کار ایران

پلیس راهور اعلام کرد؛

بارش باران در قزوین و هراز/ مه‌گرفتگی در اردبیل و کندوان

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۰۶۰

پلیس راهور نیروی انتظامی امروز (سه شنبه ) برای استان قزوین (اکثر محور ها )و محور هراز (محدوه گزنک)، بارش باران و همچنین برای استان اردبیل(محورهای اردبیل - مغان و اردبیل - آستارا) و محور کندوان(محدوده های ولی آباد و هزارچم)مه گرفتگی همراه به کاهش دید، اعلام کرد.

به گزارش ایلنا براساس آخرین گزارش های دریافتی از وضعیت جوی و ترافیکی، پلیس راهور نیروی انتظامی برای محور کرج - چالوس(محدوده امیرکبیر تا کیلومتر 7 ) ترافیک سنگین و برای جنوب به شمال محورکرج - چالوس(از کیلومتر 7 تونل شماره 5) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است .

براساس این گزارش محورهای مسدودی در حال حاضر نیز شامل محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز ،محور پونل -خلخال در استان گیلان و محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت نبود ایمنی کافی است.

همچنین محور شیراز-جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه ،محور فرعی گنجنامه - تویسرکان در استان همدان به علت نبود ایمنی کافی ومحور استهبان- نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین مسدود هستند .

این گزارش می افزاید :محور فرعی رودبار-کهنوج -قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه ، محور اشنویه-پیرانشهر در استان آذربایجان غربی به علت طغیان رودخانه و تخریب پل مسدود است .

در آزادراه قم به تهران از 29فروردین تا 20 شهریور ماه 96(محدوده عوارضی تا کیلومتر 12/5)روزهای شنبه،یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت 0800تا1700و روزهای سه شنبه (از ساعت 0800تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: در محور کرج - چالوس از اول اردیبهشت ماه تا 20شهریور ماه امسال (محدوده میدان امیرکبیر تا تونل کندوان - کیلومتر صفر تا 75) روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته (از ساعت 0800تا 1700) و روزهای چهارشنبه(از ساعت 0800 تا 1200)به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه ، عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

بر اساس اعلام پلیس راهور نیروی انتظامی به جزء محور هایی که درآنها مسدودی گزارش شده است سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است .

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با شماره تلفن 88255555 (10خط) و 120 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز