خبرگزاری کار ایران

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت خبر داد:

برگزاری هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری در اردیبهشت ماه

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۸۷

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت از برگزاری هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری در اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ حمید اکبری، قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: هجدهمین همایش کشوری آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری با محوریت تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی مبانی نظری و اقدامات عملی از ۷ لغایت ۹ اردیبهشت ماه سال جاری در محل همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برگزار می شود.

وی با اعلام این خبر افزود: برگزاری  این همایش و جشنواره  فرصت مناسبی برای هم اندیشی و تشریک مساعی خبرگان  و کارشناسان حوزه آموزش پزشکی کشور مهیا می سازد تا هرچه عمیق تر چالشها و سازوکار عملیاتی سازی این برنامه را مورد مداقه قرار دهند.

اکبری اظهار داشت: این همایش با ارائه بیش از سیصد مقاله در آموزش علوم پزشکی یکی از فرصت های بی نظیر آموزشی و پژوهشی در این بخش می باشد که همه ساله با حضور بیش از ۲۰۰۰ نفر عضو هیات علمی دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور و علاقمندان به این حوزه برگزار می گردد.

 قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه جشنواره شهید مطهری بهترین فرصت برای معرفی و شناسایی اقدامات نوآورانه و خلاقانه در دانشگاه هاست ،گفت: جشنواره آموزشی شهید مطهری در حیطه های آینده نگری و مرجعیت علمی در آموزش پزشکی، حرکت به سوی دانشگاههای نسل سوم، آموزش پاسخگو و عدالت محور، توسعه راهبردی، هدفمند و ماموریت گرای برنامه های آموزش عالی سلامت، آمایش سرزمینی،ماموریت گرایی، تمرکززدایی و ارتقای توانمندی دانشگاهها، اعتلای اخلاق حرفه ای ،بین المللی سازی آموزش علوم پزشکی، توسعه آموش مجازی در علوم پزشکی، ارتقا نظام ارزیابی و آزمون های علوم پزشکی،اعتباربخشی موسسات و بیمارستانهای آموزشی و توسعه و ارتقای زیرساخت‌های آموزش علوم پزشکی از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز