خبرگزاری کار ایران

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش:

رویکرد آموزش وپرورش، مهارت محوری برای دانش آموزان از دوره ابتدایی است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۵۲

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش بر رویکرد مهارت محوری آموزش و پرورش برای دانش آموزان دوره ابتدایی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا؛ رضوان حکیم زاده،معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش در حاشیه همایش معماران تعلیم وتربیت استان سمنان گفت:یکی از اهداف اصلی وزارت آموزش وپرورش تمرکز زادیی و دادن اختیارات بیشتر به مدارس است.

وی با اشاره به اجرای سیاست تفویض اختیار در مدارس و دوره ابتدایی اظهارکرد: باید مدیران ومعلمان مدارس را ازطریق طرح کارآمدی که درداخل مدرسه با استفاده ازتجارب خودشان وتعامل بایکدیگر شکل می گیرد توانمدسازیم.

حکیم زاده تصریح کرد: معلمان ابتدایی بسیارسخت کوش وتوانمند هستند و ما فقط باید فرصتی رافراهم کنیم که معلمان بتوانند تجربیات شان رابه اشتراک ودرکنارهم یادبگیرند.

او با بیان اینکه تحول درآموزش وپرورش از طریق تفویض اختیار وتمرکززدایی درمدارس شکل می گیرد گفت: اگر به مدیران و معلمان اختیار واگذار کنیم که بتوانند نیازهایشان راشناسایی و فرصت های یاددهی و یادگیری را در فضای مدرسه فراهم کنند تحولی خوبی برای توانمند سازی معلمان ایجاد می شود.

وی از آموزش مهارت محوری دردانش آموزان دوره ابتدایی خبرداد و گفت:در دوره ابتدای ذهن دانش آموزان را نباید پر از محفوظات کرده بلکه باید در مسیر مهارت محوری وآموزش مهارت در دانش آموز گام برداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز