خبرگزاری کار ایران

چمران:

هیات نظارت مشکل رد صلاحیت اصولگرایان شورای شهر را حل کند/ آبروی شورا در خطر است

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۶۱۴

رییس شورای شهر تهران در واکنش به ردصلاحیت برخی اعضای اصولگرای شورای شهر گفت: از دوستان هیات نظارت خواهش می‌کنم، هرچه زودتر این مساله را حل کنند، چرا که آبروی شورای شهر در خطر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مهدی چمران با ابراز ناراحتی از ردصلاحیت برخی اعضای اصولگرای شورای چهارم گفت: برای من گرایش سیاسی تفاوتی ندارد، اما ردصلاحیت به بهانه ارتداد و عدم اعتقاد به قانون اساسی بسیار سنگین است. با دیدگاه‌های سیاسی نمی‌توان در مسایل قضایی تصمیم‌گیری کرد.

چمران با تاکید بر اینکه بررسی صلاحیت‌ها امری قضایی است، افزود: اگر فردی را به دلایلی رد صلاحیت می‌کنند، حتما باید در این زمینه مستندات لازم را ارایه دهند. برخی از اعضاء مظلوم واقع شده‌اند،‌ عده‌ای بدون دلیل رد صلاحیت شده و حال باید ثابت کنند که به خدا و قانون اساسی اعتقاد دارند. در صورتی که یک فرد حاضر در شورا مگر ممکن است به قانون اساسی اعتقاد نداشته باشند؟

رییس شورای شهر تهران برخی اعضای شورا را مشهور به ولایی بودن دانست وتصریح کرد: از دوستان هیات نظارت خواهش می‌کنم، هرچه زودتر این مساله را حل کنند، چرا که آبروی شورای شهر در خطر است و مردم نسبت به شورا بدگمان می‌شوند. مسایل سیاسی را نباید با امور تخصصی و وظیفه نظارت مخلوط کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز