خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

قیمت‌گذاری اجناس ماه رمضان، با عجله انجام نشود/ کنترل و رصد قیمت‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۵۲۷

استاندار تهران با تاکید براینکه قیمت گذاری روی اجناس برای ایام ماه مبارک رمضان نباید با عجله انجام شود، گفت: اجناس که از مبداء وارد مغازه ها یا فروشگاه های بزرگ می شوند کاملا قابل کنترل و رصد است وقیمت ها باید در میادین، مغازه ها و فروشگاه‌های بزرگ و مرکزی مشخص باشد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین هاشمی در آیین تقدیر از دست اندرکاران ستاد تنظیم بازار استان تهران که با حضور معاون امور اقتصادی استاندار،مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان،رییس سازمان جهادکشاورزی استان و اعضای ستاد برگزار شد با تقدیر از عملکرد ستاد در کنترل بازار سال گذشته به ویژع در ایام تعطیلات نوروز گفت:‌ توجه به تامین مایحتاج ضروری شهروندان برای ماه مبارک رمضان باید در کنار سایر وظایف در دستور کار باشد.

وی با بیان اینکه تامین مایحتاج ضروری در ماه مبارک رمضان برای روزه داران اهمیت زیادی دارد تصریح کرد:‌ بدون هیچ عذری بایدکالاهای اساسی ماه رمضان با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

هاشمی با بیان اینکه موفقیت اعضای ستاد تنظیم بازار نشان می دهد اگر در کار صداقت و خلوص نیت باشد خدا هم به مسئولان کمک می کند افزود: مدیریت در هر دستگاه حرف اول را می زند و زمانی که هدف خدمت به مردم و جامعه باشد حتما کارها پیش خواهد رفت و اگر هدف انجام کار باشد بخش های مختلف می توانند کنار هم قرار بگیرند و کارهایشان را تجمیع کنند و خروجی خوبی را برای آن کار ایجاد کنند.

استاندار تهران با تاکید براینکه قیمت گذاری روی اجناس برای ایام ماه مبارک رمضان نباید با عجله انجام شود، گفت: اجناس که از مبدا وارد مغازه ها یا فروشگاه های بزرگ می شوند کاملا قابل کنترل و رصد است وقیمت ها باید در میادین،مغازه ها و فروشگاه های بزرگ و مرکزی مشخص باشد.

هاشمی با اشاره به موضوع پیشنهاد عرضه مستقیم محصولات عشایری افزود:‌ تامین مایحتاج مورد نیاز از سوی عشایر اگر به طور مستمر باشد با استقرار مکان عرضه برای آنها موافقت می شود.

استاندار همچنین بر عرضه بیشتر گوشت ماهی و آبزیان تاکید کرد.

وی در پایان با بیان اینکه تامین نان با کیفیت خوب بسیار مهم است عنوان کرد:‌ در تهران تصمیم گرفته شد در نان جوش شیرین استفاده نشود و باید اجرای آن پیگیری شود. نان مصرف عمده ی مردم است شرعا و قانونا حفظ سلامتی مردم بر گردن همه ی ما است و نانی که به دست مردم می رسد باید سالم باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز