خبرگزاری کار ایران

محسن سرخو:

باید قدر قرآن را دانست

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۲۸۶

محسن سرخو به عنوان نماینده شورای شهر تهران در مراسم تجلیل از حافظان جوان قرآن سراسر کشور در مسجد جابر حضور یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرخو (عضو شورای شهر) در این مراسم با تجلیل از حافظان جوان قرآن اینگونه مناسبت‌ها را موجب نشر هرچه بیشتر کلام الهی دانست و گفت: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در حال حاضر اقداماتی همانند این مراسم در مجموعه‌های دیگر در حال صورت گرفتن است. سازمان تامین اجتماعی برای بازنشستگان و بیمه‌شدگان برنامه‌های ویژه قرآنی ترتیب داده است، همچنین در شهرداری و شورای شهر تهران برنامه‌های ویژه فرهنگی برای حافظان قرآن پیش‌بینی شده است.

سرخو ادامه داد: در خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران، مجموعه دارالقرآن جمع کثیری را از سراسر کشور به‌صورت حضوری و غیرحضوری برای حفظ قرآن تحت پوشش قرار داده است.

رئیس کمیسیون حمل و نقل ترافیک اقداماتی نظیر این مراسم را نزدیک شدن به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای گسترش حافظان قرآن دانست و افزود: حافظ قرآن بودن سن مشخصی ندارد و از هر زمانی می‌توان شروع کرد. خداوند تبارک و تعالی بر ما مسلمانان تفضل کرده که این معجزه الهی در منزل همه حضور داشته و در اختیار همه ماست.

سرخو تصریح کرد: باید قدر این معجزه الهی را دانست اگر امروز به ما می‌گفتند که عصای موسی در جایی پیدا شده است تمام توجه‌ها به آن سمت می‌رفت. این در حالی است که قرآن یک معجزه جاری و ساری است که در تمام خانه‌ها حضور دارد و هرکس می‌تواند به اندازه توان خود از آن بهره ببرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز