خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی:

آمادگی ناجا تا بعد از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۱۷۱

فرمانده نیروی انتظامی گفت: آمادگی ناجا برای برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری تا روز انتخابات و پس از آن ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین اشتری در عصر نخستین روز از همایش سراسری فرماندهان، روسا و مدیران ناجا که با حضور رییس مجلس برگزار شد، گفت: نشست سراسری ناجا سالی یکبار و برای نظارت و بررسی برنامه‌های سال قبل انجام می‌شود تا اقدامات سال گذشته بررسی و برنامه‌های سال آتی بررسی شود.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال گذسته با حضور در تمام صحنه‌ها توانست وظیفه خودش را به خوبی انجام دهد و ان‌شاالله امسال هم با آمادگی کامل حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه هرچه به 29 اردیبهشت ماه نزدیکتر شویم، آمادگی ما بیشتر خواهد شد، گفت: در روزهای گذشته که شورای نگهبان و وزارت کشور آماده اعلام صلاحیت‌ها بودند، علیرغم آنکه مطمئن بودیم کاندیداها به قانون تمکین خواهند کرد، اما با توجه به شیطنت برخی‌ها در خارج ما آمادگی پیشدستانه داشتیم که خوشبختانه مشکلی پیش نیامد.

اشتری تاکید کرد: آمادگی ما برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری تا روز انتخابات و پس از آن ادامه خواهد داشت.

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره مبارزه با قاچاق کالا گفت: نیروی انتظامی آماده مبارزه با قاچاق کالاست، اما در این زمینه احتیاج به قدرت قانونی بیشتری داریم که گزارش‌های آن به صورت مکتوب برای مجلس ارسال شده است.

فرمانده نیروی انتظامی درباره بودجه این نیرو در سال 96 گفت: از نظر مالی اقدامات خوبی انجام شده است، اما تا رسیدن به نقطه مطللوب و کامل شدن بودجه و رفع نیازهای ما فاصله وجود دارد که امیدواریم با همکاری مجلس این اقدامات نیز انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز