خبرگزاری کار ایران

سردار اشتری:

ناجا آمادگی لازم برای مبارزه با قاچاق را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۹۰۳

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با قاچاق کالا خبر داد و گفت: نیروی انتظامی در کنار مأموریت های دیگر این نیرو ، در بحث مبارزه با قاچاق آمادگی لازم را دارد و این مأموریت را بیشتر از گذشته ادامه خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین اشتری" صبح امروز در بیست و دومین همایش سراسری فرماندهان ، روسا و مدیران ناجا اظهار داشت: بررسی و ارزیابی اقدامات سال گذشته و آماده شدن برای اجرای مأموریت ها در سال جاری از اهداف برگزاری این همایش به شمار می آید.

وی افزود: به دلیل تنوع مأموریت ها و نیز گستردگی ناجا ضروری است سالی یک بار این همایش برگزار شود تا تدابیر و رهنمودهای مقام معظم رهبری و برنامه های سال جاری را محقق کنیم و خوشبختانه برگزاری این همایش و گردهمایی ها اثرات خوب و مثبتی داشته است.

فرمانده ناجا ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در راستای مأموریت های ذاتی نیروی انتظامی و همچنین اولویت هایی که بنا به تدابیر و فرمایشات مقام معظم رهبری در نظر گرفته شده این مسیر را به خوبی طی کنیم.

فرمانده ناجا به تأکیدات موکد معظم له مبنی بر مقابله و مبارزه با قاچاق در سنوات گذشته و نیز اخیرا اشاره کرد و گفت: لازمه تحقق فرمایشات معظم له آن است که بتوانیم آمادگی اجرای مأموریت ها را داشته باشیم و آموزش های لازم را فرا بگیریم که در این راستا به حول و قوه الهی اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار اشتری یکی از نیازمندی های امروز ناجا را ابزار و امکاناتی دانست که برای مقابله و مبارزه با این پدیده شوم نیاز دارد که در فرمایشات رهبر انقلاب به این امر اشاره شده است.

وی خطاب به وزیر کشور گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه قاچاق از سوی شما نیز به مسئولان کشور اعلام شد.

این مقام عالی انتظامی کشور با اشاره به حضور ناجا در مبادی رسمی و تجهیز پلیس به امکانات و تجهیزات در امر پیشگیری، مبارزه و مقابله با پدیده شوم قاچاق تأکید کرد و گفت: ان شاء الله اقداماتی که در امر مقابله با این پدیده شوم صورت می گیرد نتیجه آن اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال و نیز تحقق فرمایشات رهبر انقلاب باشد.

سردار اشتری در خاتمه تصریح کرد: نیروی انتظامی در کنار مأموریت های دیگر این نیرو ، در بحث مبارزه با قاچاق آمادگی لازم دارد و امیدواریم این مأموریت را بیشتر از گذشته ادامه دهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز