خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات مطرح کرد:

امدادرسانی به ۱۸ هزار و ۵۰۰ سیل‌زده/ اسکان اضطراری حدود ۶ هزار نفر

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۷۰۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، به تشریح اقدامات امدادی در ۹ استان درگیر سیل و آبگرفتگی درکشور پرداخت و گفت: تاکنون ۴۲ تن در این حوادث جان خود را از دست داده اند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی، افزود: ۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، قزوین، زنجان، لرستان، گیلان و مازندران در هفته گذشته تحت تاثیر سیل و آبگرفتگی بوده اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ١٢٤ شهر و روستا درگیر سیل و آبگرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران خدمات لازم را به ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن از هموطنان ارائه کرده و ۵ هزار و ۷۰۰ تن از خدمات اسکان اضطراری بهره برده‌اند.

سلیمی با اشاره به انتقال ۸ تن از متاثران از سیل و آبگرفتگی به مراکز درمانی، ادامه داد: بر اساس گزارش ها تاکنون ۴۲ تن در این حوادث جان خود را از دست داده و ۴ تن نیز مفقودین احتمالی هستند همچنین ۴۴ خودرو از مسیر سیلاب رها سازی شده است.

وی به تخلیه آب از ۳۳۴ واحد مسکونی اشاره و اظهار کرد: ۱۶۰ تیم عملیاتی شامل هزار و ۲۲۹۶ امدادگر و نجاتگر ارائه خدمت به هموطنان متاثر از سیل و آبگرفتگی را بر عهده داشتند.

به گفته رئیس سازمان امداد و نجات همچنین امدادرسانی در استان های آذربایجان شرقی و غربی ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز