خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات:

امدادرسانی به بیش از ۱۵ هزار و ۸۰۰ تن از هموطنان/اسکان اضطراری ۵ هزار و ۵۵۷ تن

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۹۳

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با تشریح آخرین جزئیات عملیات سیل و آب‌گرفتگی در ۹ استان کشور در ۷ روز گذشته، گفت: بنا بر گزارش سیل و آبگرفتگی از ٢٥الی۳۱فروردین تا ساعت ٦:٠٠ صبح امروز، ۱۵هزار و ۸۷۰ تن از هموطنان ۹ استان درگیر در سیل و آب‌گرفتگی خدمات امدادی لازم را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی در ۷ روز گذشته تا ساعت ۶ صبح امروز، اظهار کرد: ۹ استان آذربایجان شرقی و غربی، کردستان، زنجان، قزوین، کرمانشاه، لرستان، گیلان و مازندران در ۵ روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی بوده اند.

وی با اشاره به امدادرسانی در ۱۱۰ شهر و روستای استان‌های درگیر سیل و آب‌گرفتگی، گفت: بر این اساس امدادگران هلال‌احمر خدمات لازم را به ۱۵هزار و ۸۷۰ تن از هموطنان ارائه کرده و ۵ هزار و ۵۵۷ تن نیز از خدمات اسکان اضطراری بهره بردند.

سلیمی بیان کرد: در این زمینه ۱۷ تن از متاثران به مناطق امن و ۸ تن به مراکز درمانی منتقل شدند و سیلاب از ۲۸۴ واحد مسکونی تخلیه و همچنین ۴۴ خودرو از مسیر سیلاب رهاسازی شدند.

رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر با اشاره به توزیع یک هزار و ۲۱۸ دستگاه چادر، ۴ هزار و ۸۱۷ تخته پتو، ۲ هزار و ۱۲۰ تخته موکت، یک هزار و ۳۰۰ ست شست و شو و ۵۰۰ شعله والور و فانوس میان متاثران، گفت: به علاوه تاکنون ۶۷هزار و ۷۰۰ قوطی اتواع کنسروجات، ۶۰۰ کیلوگرم خرما، ۸ هزار و ۳۵۰ بطری آب معدنی، ۱۹ هزار کیلوگرم برنج، ۹ هزار و ۷۰۰ کیلو حبوبات و ۱۰ هزار و ۷۰۰ قرص نان میان متاثران توزیع شده است. همچنین پنج هزار کیلوگرم اقلام امدادی طی ۳٦ سورتی پرواز به مناطق سیل زده انتقال داده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز