خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد؛

تامین نیمی از اقامتگاه‌های حجاج سال ۹۶

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۴۶۵

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال ۹۶ اجاره شده است.

به گزارش ایلنا، حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در نشست یک روزه نشست مسئولین دفاتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری و مدیران ستادی و استانی سازمان حج و زیارت که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد، گفت: با تشکر از حسن اعتماد وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی و نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت بخاطر سپردن مسئولیت سازمان حج و زیارت، امیدوارم که با همراهی شما مدیران، کارگزاران و همکاران بعثه و سازمان حج و زیارت در ایفای این مسئولیت موفق عمل نمائیم.

رئیس سازمان حج و زیارت کشورمان در ادامه با اشاره به مذاکرات حج سال جاری و آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌های حج امسال اظهار داشت: امیدوار هستم که حج امسال با عزت و توام با آرامش و اطمینان انجام شود و طلیعه آن در مذاکرات حج امسال نشان از تحقق یک حج آرام دارد که یقیناً این مهم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و جدی است.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر اطلاع رسانی کافی به زائران حج سالجاری گفت: لازم است انتقال اطلاعات و آگاهی بخشی به عموم مردم بویژه زائران امسال در سطح گسترده انجام پذیرد همچنین دست‌اندرکاران با تجربه حج ازجمله روحانیون معزز و مدیران محترم کاروان‌ها که حلقه وصل سازمان حج و بعثه با مردم هستند، توجیه کافی شده و این عزیزان نکات مهم را به زائران اعزامی به حج در زمان لازم گوشزد کنند.

وی در این خصوص اضافه کرد: از هم اکنون بایستی جلسات توجیهی منظمی جهت آموزش زائران حج سال جاری برگزار شود.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود در اجاره مسکن حجاج توضیح داد: کار تامین مسکن حجاج در مدینه منوره یکی از دغدغه‌های جدی بود که بحمدالله این فرآیند تکمیل شده و در مکه مکرمه نیز حدود نیمی از اقامتگاه‌های مورد نیاز حجاج سال ۹۶ اجاره شده است.

وی افزود: هماهنگی‌های خوبی با وزیر حج و عمره و سایر مسئولین عربستان برقرار شده و تیم‌های کارشناسی در زمینه اسکان، حمل و نقل، تغذیه و انفورماتیک به موقع به عربستان اعزام شده‌اند و مشغول تمهید امور هستند.

رئیس سازمان حج و زیارت در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص منابع انسانی حج گفت: طبق برنامه‌ریزی در حج امسال افراد با تجربه و خبره و توانمند بکار گرفته می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز