خبرگزاری کار ایران

حافظی:

مرخصی قالیباف برای حضور در تبلیغات ریاست‌جمهوری باید در شورا رای گیری شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۵۹۱

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری مستندات شفاف سازی و پاکدستی‌اش را اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحمت‌الله حافظی در تذکر پیش از دستور خود در سیصد و چهل‌ و دومین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: بارها شهردار تهران و معاونان او اعلام کردند که نهادهای مختلف از شهرداری تهران به دلیل شفاف‌سازی و پاکدستی‌اش تقدیر و تشکر کرده‌اند که ما از آنها خواستیم که مستندات خود را ارائه دهند.

حافظی با اشاره به اینکه از سال گذشته خواهان ارائه مستندات بودیم، بیان کرد: ما مجددا به شهرداری ظرف مدت یک هفته مهلت می‌دهیم که مستندات خود را ارائه کند و گرنه افکار عمومی در این باره قضاوت می‌کند چرا که شائبه دروغگویی برای یک کاندیداتوری شایسته نیست.

این عضو شورای شهر تهران به گزارش تلفیق سال 90 شهرداری تهران اشاره کرد و گفت: زمانی که حسابرس آمد و گزارش داد، از تخلف هایی خبر داد و در ادامه شهرداری متعهد شد که نسبت به معرفی متخلفان به دادگاه اقدام کند اما 10 ماه گذشته و هنوز این اقدام محقق نشده است.

وی با اشاره به ثبت‌نام قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری،  گفت: روز گذشته رییس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با رسانه‌ها اعلام کرده است که شهردار تهران باید مرخصی بگیرد. براساس ماده 9، شهردار تهران می‌تواند هر سال یک ماه مرخصی بگیرد که البته باید این موضوع در صحن بررسی و توسط شورای شهر رای‌گیری شود؛ از سوی دیگر در همین تبصره آمده که شهردار می‌تواند دو ماه با اجازه شورای شهر مرخصی بگیرد که باید این مساله در صحن بررسی شود و ما می‌توانیم با تاخیر آن را قبول کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز