خبرگزاری کار ایران

هوای تهران سالم است

asdasd
کد خبر : ۴۷۹۱۹۲

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نشان می‌دهد شرایط کیفی هوای تهران سالم است و انتظار آن می‌رود این شرایط مطلوب هوا تا روز سه‌شنبه همچنان ادامه داشته باشد.

به گزارش ایلنا، بر اساس نتایج و پارامترهای هواشناسی پیش بینی شده برای ایستگاه مهرآباد، با کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (دوشنبه 28 فروردین) نسبت به روز پیشین، در برخی ساعات وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود.

با تداوم این شرایط در روز سه شنبه 29 فروردین، وزش باد نسبتا شدید (بزرگی بین 5 تا 8 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی طی برخی ساعات بعدازظهر پیش بینی می شود. همچنین به تدریج در روز چهارشنبه 30 فروردین بر میزان ناپایداری جوی افزوده شده و در برخی ساعات به ویژه در بعدازظهر وزش باد شدید (بزرگی بین 8 تا 11 متر بر ثانیه ) از سمت نواحی غربی و بارش پراکنده انتظار می رود.

همچنین دمای تهران تا روز سه شنبه به طور نسبی افزایش می‌یابد و سپس روند کاهشی خواهد داشت.

نتایج پیش بینی کیفیت هوا نیز نشانگر برقراری شرایط کیفی هوای سالم در روز جاری (دوشنبه) بوده و انتظار می رود شرایط مطلوب کیفی هوا تا روز سه شنبه همچنان ادامه داشته باشد.

بر اساس گزارش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفی هوا در 24 ساعت گذشته منتهی به 8 صبح امروز، 45 و در شرایط پاک قرار داشته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز