خبرگزاری کار ایران

همایش ملی حقوق محیط زیست 12 و 13 تیر برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۷۸۴۳۶

سازمان حفاظت محیط زیست چهارمین همایش ملی حقوق محیط زیست با گرایش ظرفیت سازی حقوقی و اجرایی تحقق سیاست های کلی نظام دربحث محیط زیست کشور را در 12 و 13 تیرماه 1396 با همکاری و مشارکت سه قوه مقننه، قضاییه و مجریه برگزار می کند.

به گزارش ایلنا، هدف از برگزاری همایش های حقوق محیط زیست علاوه بر رسیدن به راهکارهای عملی و پیشبرد نظریه های تخصصی حقوقی، نزدیک کردن همکاری قوا و بهره مندی از مشارکت فعال هر سه قوه در زمینه حفاظت از محیط زیست به نحو مطلوب تر است. 

مدیریت جامع، یکپارچه و هماهنگ محیط زیست،شان و جایگاه حاکمیتی حفاظت از محیط زیست،سازوکارهای حقوقی گسترش اقتصاد سبز،تقویت حقوق شهروندی از طریق اطلاع رسانی، افزایش سطح آگاهی های عمومی و مسئولیت پذیری اجتماعی، تقویت اخلاق زیست محیطی و ارتقاء جایگاه سمن ها در حفاظت از محیط زیست،تقویت دیپلماسی محیط زیست، همکاری های منطقه ای و بین المللی، ظرفیت ها و محدودیت های اجرای کنوانسیون های بین المللی محیط زیست از جمله محور های این همایش است.

این همایش روز های  دوشنبه و سه شنبه 12-13 تیر1396 در محل  بزرگراه حکیم بعد از تقاطع شیخ فضل اله نوری- پارک طبیعت پردیسان- سازمان حفاظت محیط زیست- سالن همایش های بین المللی برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز