خبرگزاری کار ایران

خط ۵ مترو تهران ‌جمعه‌ها پذیرش مسافر ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۳۲

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از عدم مسافربری خط ۵ مترو تهران تا پایان شهریور در روزهای جمعه خبر داد.

به گزارش ایلنا؛ احسان مقدم ، مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با اشاره به ضرورت انجام بهسازی خط۵ مترو تهران افزود: بیش از ۱۸ سال از بهره برداری خط مترو تهران-کرج می گذرد و به همین خاطر شرکت بهره برداری مترو تهران بهسازی تمام تأسیسات این خط را طبق استانداردهای جهانی از دی ماه سال گذشته آغاز کرده است.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به گستردگی این عملیات و برای تسریع در روند کار، تغییراتی در سرویس دهی به مسافران این خط ایجاد شده است که براین اساس تا پایان شهریور در روزهای جمعه پذیرش مسافر در خط ۵ مترو تهران انجام نمی شود.

وی همچنین از تغییر ساعت فعالیت این خط در روزهای عادی خبر و ادامه داد: ساعت پایانی سرویس دهی خط 5 نیز تغییر می کند که براساس برنامه ریزی انجام شده آخرین حرکت قطار از مبادی تهران و گلشهر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

مقدم افزود: در صورت برگزاری برخی مسابقات مهم در ورزشگاه آزادی و یا برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در روزهای جمعه؛ عملیات بهسازی متوقف و مسافرگیری طبق اطلاع رسانی قبلی انجام می شود.

مشاور مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه گفت: سرویس دهی در روزهای تعطیل نیز طبق روال ادامه خواهد داشت و در صورت وجود تغییر در پذیرش مسافر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز