خبرگزاری کار ایران

چمران:

هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات به بهترین شکل کار خود را انجام دهند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۵۰

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: امیدواریم هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات که از نمایندگان هستند، بدون توجه به رقیب و سایر مسائل، خداوند را شاهد و ناظر بر قضاوت‌های خود قرار دهند.

 به گزارش ایلنا، مهدی چمران، رئیس شورای عالی استان‌ها در سی و هشتمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها با اشاره به برگزاری انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: کسانی که به عنوان منتخب مردم در شوراها انتخاب می‌شوند باید بتوانند مشکلات مردم را مرتفع کنند. بی تردید در این مسیر باید افراد مشکلات مردم را شناسایی و در جهت حل آنها گام‌های موثری بردارند.

وی افزود: هر فردی که بتواند مشکلات مردم را حل کند به خداوند نزدیک‌تر است و در همین زمینه روایات و احادیث فراوانی وجود دارد که فردی که مشکلات مردم را حل کند، قطعا ثواب زیادی برای او نوشته خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: شوراهای اجرایی و نظارت بر انتخابات بتوانند به بهترین شکل ممکن کار خود را انجام دهند و بدون توجه به رقیب و سایر مسائل خداوند را شاهد و ناظر بر اعمال خود بدانند و در قضاوت‌های خود خداوند را مد نظر قرار دهند و به این نکته توجه داشته باشند که روزگاری افراد دیگری در خصوص آنها قضاوت خواهند کرد.

رئیس عالی شورای استان‌ها با اشاره به حضور گسترده مردم در زمان ثبت نام انتخابات شوراها گفت: در این ایام شاهد حضور گسترده مردم بودیم؛ درحالیکه باز هم روستاییان برای حضور در انتخابات استقبال شایانی نکردند که البته دلیل این مسئله نیز مشخص است.

وی تاکید کرد: در هنگام ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد استقبال خوبی در شهرها و کلانشهرها بودیم، امیدواریم در پی این استقبال شایسته مردم، ان‌شاالله در انتخابات آتی شایسته‌ترین و خالص‌ترین افراد برای شوراها انتخاب شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز