خبرگزاری کار ایران

فرماندار تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام لیست اولیه تایید صلاحیت‌شدگان شورای شهر تهران تکذیب شد/نامزدها به شایعات فضای مجازی توجه نکنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۷۴

فرماندار تهران با اشاره به اینکه تایید یا رد صلاحیت داوطلبان، ۲ اردیبهشت ماه به آنها اعلام می‌شود، گفت: انتشار اسامی نهایی نامزدهای تایید صلاحیت شده نیز از ۱۸ اردیبهشت آغاز و به مدت سه روز تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.

عیسی فرهادی، فرماندار تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با رد شایعه اعلام لیست اولیه تایید صلاحیت‌شدگان شورای شهر تهران در 24 فروردین، اظهار داشت: شهروندان و نامزدها به شایعاتی که در فضای مجازی مطرح می‌شود، توجه نکنند.

فرهادی در ادامه بیان کرد: از امروز به مدت ۷ روز، صورت جلسه رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در اختیار هیات نظارت شهرستان قرار خواهد گرفت و این هیات با بررسی دقیق مدارک دریافتی، نظر قطعی خود را در خصوص رد یا تایید نامزدها صادر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: تایید یا رد صلاحیت شدن داوطلبان در تاریخ ۲ اردیبهشت ماه به آنها توسط فرمانداری تهران ابلاغ و اعلام می‌شود.

فرماندار تهران در ادامه با اعلام اینکه داوطلبانی که رد صلاحیت شده‌اند، از سوم تا ششم اردیبهشت ماه می‌توانند؛ شکایت خود را به هیات نظارت استان ارائه کنند، افزود: رسیدگی و بررسی نهایی هیات نظارت استان به شکایات داوطلبانی که توسط هیات نظارت شهرستان رد صلاحیت شده‌اند، از تاریخ ۷ اردیبهشت تا ۱۶ اردیبهشت به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تهیه و انتشار آگهی اسامی نامزدها از ۱۸ اردیبهشت به مدت سه روز تا ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: تبلیغات انتخاباتی از ۲۱ اردیبهشت ماه آغاز و تا ۲۷ به مدت هفت روز ادامه دارد.

فرهادی ممنوعیت تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنها را روز ۲۸ اردیبهشت ماه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز