خبرگزاری کار ایران

برپایی بیش از 2 هزار چادر برای اسکان اضطراری زلزله‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۴۷۶۰۸۰

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اعلام خدمت‌رسانی به 7 هزار و 100 تن از متاثران از زلزله در خراسان رضوی، گفت: تمامی این افراد با برپایی 2 هزار و 25 چادر امدادی از خدمت اسکان اضطراری بهره بردند.

به گزارش ایلنا، مرتضی سلیمی با اعلام گزارش عملیات امداد و نجات در مناطق‌زلزله‌زده خراسان رضوی با اشاره به امدادرسانی در 67 روستای تحت تاثیر زلزله، گفت: ٤ شهرستان سرخس، تربت جام، فریمان و مشهد در زلزله خراسان رضوی تحت تاثیر بودند که در این زمینه به 7 هزار و 100 تن از هموطنان خدمات امدادی و اسکان اضطراری ارائه شد.

وی با اعلام مصدومیت 40 تن در زلزله خراسان رضوی، افزود: بر این اساس به منظور اسکان متاثران، 2 هزار و 25 دستگاه چادر برپا و یک‌هزار و 30 بسته غذایی، یک‌هزار و 30 بسته بهداشتی و 2 هزار و 940 بطری آب معدنی میان زلزله‌زدگان توزیع شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به خدمات امداد و نجات هوایی در مناطق زلزله‌زده، به بهره‌گیری از 3 فروند بالگرد در این عملیات اشاره و اظهار کرد: بر این اساس در 52 سورتی پرواز شامل 34:30 ، 10 هزار و 500 محموله عملیاتی و 120 نیروی عملیاتی به منطقه زلزله و 12 تن از متاثران زلزله نیز به مناطق امن منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز