خبرگزاری کار ایران

سرپرست اورژانس کشور خبر داد؛

آماده‌باش 156 پایگاه اورژانس ویژه روز طبیعت در تهران

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۸۶۳

135 پایگاه درون شهری اورژانس و 21 پایگاه جاده‌ای در تهران برای تعطیلات پایانی نوروز در حالت آماده‌باش هستند.

به گزارش ایلنا؛ پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور با تاکید بر اهمیت رعایت نکات ایمنی ویژه روزهای پایانی تعطیلات نوروزی توسط مردم و مسافران، اظهار داشت: تعطیلات پایانی نوروزی نیز به طور کامل توسط اورژانس پوشش داده می شود.

وی با بیان اینکه مرکز اورژانس تهران برای تعطیلات پایانی نوروز و روز طبیعت، تمهیدات ویژه ای اندیشیده است، افزود: 135 پایگاه درون شهری اورژانس و 21 پایگاه جاده ای در تهران برای تعطیلات پایانی نوروز در حالت آماده باش هستند.

سرپرست اورژانس کشور عنوان کرد: همچنین مرکز ارتباطات اورژانس و سامانه 115 برای دریافت تماس های مردمی در آمادگی کامل قرار دارد و پایگاه اورژانس هوایی با شعاع عملیاتی 150 کیلومتر مربع نیز برای انجام ماموریت در حالت آماده باش است.

کولیوند خاطرنشان کرد: 110 دستگاه آمبولانس و 25 دستگاه  اتوبوس آمبولانس در بوستانها و اماکن تفریحی به منظور ارائه خدمات به مردم در روز طبیعت  در شهر تهران در حالت آماده باش هستند.

وی با اشاره به  آمادگی ایستگاه‌های سلامت در محورهای ورودی و خروجی شهر تهران برای ارائه خدمات به مسافران در مسیرهای رفت و برگشت به تهران، تاکید کرد: هماهنگی با ستاد هدایت بیماران دانشگاههای علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی در شهر تهران برای پذیرش بیماران نیز انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز