خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر خبر داد؛

3655 ماموریت‌ تصادفی از ابتدای طرح امداد و نجات نوروزی انجام شده‌است

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۲۲۶

کل ماموریت‌های امداد و نجات هلال احمر 3655 مورد بوده و تعداد کل ماموریت‌های تصادفی1553 مورد بوده است.

به گزارش ایلنا؛ مرتضی سلیمی (رئیس سازمان امداد و نجات کشور) آخرین اخبار آمار طرح ملی امداد و نجات نوروزی را اعلام کرد. آمار العام شده ازسوی سازمان امداد و نجات کشور از 25 اسفند تا ساعت 6 ، 10 فروردین ماه را دربرمی‌گیرد.

گزارش سازمان امداد و نجات کشور به شرح زیر است:

تاکنون کل ماموریت‌ها 3655 مورد بوده که از این تعداد کل ماموریت‌های تصادفی1553 مورد (42% از ماموریت‌های امداد ‌و نجات) بوده است.

در این مدت به 69000 نفر امدادرسانی و درنهایت 2582 نفر نجات یافتند. 1754 نفر نیز به مراکز درمانی منتقل شدند و به 17050 نفر خدمات سرپایی داده شده است.

در این مدت 328 مصدوم در سوانح تصادفی نجات یافته‌اند و به 18001 نفر اسکان اضطراری داده شده است. در میان امدادجویان نوروزی نیز؛  17022 نفر مسافر نوروزی اسکان یافته‌اند.

وی در بخش دیگری از این آمار؛ به تحلیل اطلاعات آماری دریافت شده طی 24 ساعت گذشته پرداخت و گفت: 212 مورد ماموریت امداد و نجات در سطح کشور انجام پذیرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 31 درصد کاهش ماموریت‌های امداد و نجات را نشان می دهد. بیشترین ماموریت امداد و نجات در این روز به ترتیب مربوط به استان‌های مازندران با 30 مورد، گلستان با 16 مورد،هرمزگان با 15 مورد و گیلان با 14 مورد است.

سلیمی گفت: طی این روز شاهد کاهش 14 درصد ماموریت‌های ترافیکی در محورهای برون شهری و کاهش 30 درصدی عملیات‌های رهاسازی که نشانه کاهش شدت سوانح رانندگی نسبت به 9 فروردین 95 بودیم. بیشترین ماموریت ترافیکی به ترتیب در محورهای برون شهری مازندران با 10 مورد، زنجان با 6 مورد و فارس، مرکزی،گلستان و لرستان با 5 مورد و بیشترین عملیات رهاسازی در استان کرمان انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز