خبرگزاری کار ایران

مدیر پیش بینی هواشناسی خبر داد:

بارش‌های پراکنده ، در نیمه شمالی کشور

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۸۶

فردا تا پس فردا بارش‌های پراکنده‌ای در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت.

احد وظیفه (مدیر پیش بینی هواشناسی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درباره وضعیت هوای کشور در سه روز آینده گفت: موج ضعیفی در حال گذر از کشور است. امشب،  فردا تا پس فردا بارش‌های پراکنده‌ای در نیمه شمالی کشور خواهیم داشت و اگر کشور را به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم کنیم؛ بخش شمالی بارش‌های پراکنده‌ای را دارد.

وی افزود: از روز شنبه موج قوی‌تری وارد می‌شود که سبب بارندگی در جبهه غربی کشور می‌شود و در وقت مقتضی اخطاریه مربوط به این موج هوای سرد و بارانی را منتشر خواهیم کرد. در مناطق مرتفع ارتفاعات البرز و زاگرس در روزهای شنبه و یکشنبه آینده شاهد بارش برف نیز خواهیم بود.

وظیفه گفت: این وضعیت آب و هوایی در روزهای شنبه،  یکشنبه و حتی دوشنبه در مناطق شمالی و شمال شرق تداوم خواهد داشت.

وی افزود: برای بخش جنوبی کشور در روزهای آینده ورود جبهه خاصی را پیش بینی نمی‌کنم.

وظیفه خاطرنشان کرد: سیلاب‌های اخیر بیشتر بر بخش‌های جنوبی کشور متمرکز بود و مناطق شمالی کشور شاهد بارش‌های خوب،  نرم و یکنواختی بود. به دلیل وجود رگبار و رعد و برق در بخش‌های جنوبی  سیلاب ایجاد شد.

وی افزود: در جنوب کرمان، بخش‌هایی از هرمزگان، جنوب استان فارس، بوشهر شاهد سیلاب به دلیل این بارش‌ها بودند. در هفته آینده بارش های خاصی را برای جنوب کشور انتظار نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز