خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

آتش‌سوزی اتوبوس ولوو هیچ مصدومی نداشت

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۲۹

یک دستگاه اتوبوس ولوو با 17 مسافر در آزادراه تهران-قم دچار حریق شد که با کمک نیروهای امدادی خاموش شد و این حادثه مصدومی نداشت.

جلال ملکی (سخنگوی سازمان آتش‌نشانی) در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ در تشریح علت ایجاد حریق در اتوبوس ولوو در جاده تهران - قم گفت: ساعت 55 دقیقه بامداد امروز آتش‌سوزی یک دستگاه خودرو در مسیر جنوب به شمال اتوبان تهران - قم گزارش شد که بلافاصله دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل اعزام شدند و ایستگاه دوم به علت تمام شدن عملیات به پایگاه مراجعت  کرد.

وی افزود: اتوبوس ولو با تعدادی مسافر از قسمت موتور دچار حریق شده و در هنگام رسیدن نیروهای آتش‌نشانی به محل؛ تعدادی از خودروهای عبوری با کپسول‌های آتش‌نشانی شخصی خود در حال خاموش کردن آتش بودند.

ملکی گفت: نیروهای آتش‌نشان به این گروه پیوستند و مسافران همگی به سلامت از اتوبوس پیاده شدند. 

وی اظهار داشت: در این حادثه؛ آتش به داخل اتوبوس سرایت نکرده بود و با خاموش شدن آتش؛ در ساعت 1:30 دقیقه بامداد عملیات اطفای حریق به پایان رسید.

مددی (کارشناس روابط عمومی اورژانس تهران) نیز در همین رابطه به خبرنگار ایلنا گفت: حریق اتوبوس ولوو گسترده نبوده و خوشبختانه مصدومی نداشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز