خبرگزاری کار ایران

رییس مرکز کنترل ترافیک کشور تشریح کرد؛

علت حادثه برخورد خودروها در بزرگراه تهران- قم/ترافیک نیمه‌سنگین در محورهای هراز و چالوس

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۰۵

خبر تصادف زنجیره‌ای در اتوبان تهرام - قم صحت ندارد. خودروها در فاصله 7 ، 8 کیلومتری 2 یا 3 خودرو باهم برخورد کردند و جمعا 23 خودرو در این حادثه صدمه دیدند.

سرهنگ  رحمانی ،  رییس مرکز کنترل ترافیک در گفتگو با خبرنگار ایلنا؛ به تشریح علت حادثه برخورد خودروها در بزرگراه تهران- قم  پرداخت و گفت: خبر تصادف زنجیره‌ای در این اتوبان صحت ندارد و خودروها در فاصله 7 ، 8 کیلومتری 2 یا 3 خودرو با هم برخورد کردند و جمعا 23 خودرو در این حادثه صدمه دیدند.

وی علت حادثه را عدم رعایت فاصله طولی توسط خودروهای پشت سر عنوان کرد و گفت: خوشبختانه به دلیل پایین بودن سرعت خودروهای آسیب دیده این تصادفات تنها خسارت مالی در پی داشته است. امکان وجود خسارت‌های جانی نیز در این حادثه وجود داشت.

رحمانی افزود: اگر خودروها فاصله طولی را با خودرو پشت سر خود رعایت نکنند نه تنها در ایران بلکه در تمام کشورهای دنیا این نقض قانون رانندگی سبب حادثه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: باید به مردم اطلاع‌رسانی شود که در زمان بالا بودن حجم تردد و سنگینی ترافیک، حتی اگر یکی از ماشین‌ها پنجر شود، امکان اصابت دومینو وار خودروها با هم وجود دارد.

رحمانی در پاسخ به صحت وجود فرد یا افراد حادثه‌دیده‌ در این تصادفات گفت: کلیه خسارات این تصادفات جرحی و مالی بوده است و کسی به پلیس در این زمینه مراجعه نکرده است.

وی در تشریح وضعیت ترافیکی راه‌های اصلی کشور نیز گفت: خوشبختانه راه‌های کشور دارای ترافیکی پرحجم و روان است. در ابتدای محورهای  هراز و چالوس شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم و در سایر راه‌های کشور مشکل خاصی نداریم.

رییس مرکز کنترل ترافیک کشور در پایان تاکید کرد: خطر ریزش سنگ و بهمن به دلیل وضعیت جوی در جاده‌های کوهستانی وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز