خبرگزاری کار ایران

بازدید معاون قضایی دادگستری از ستاد انتخابات شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۶۳۳

معاون قضایی دادگستری استان تهران از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود ستایشی، معاون قضایی دادگستری استان تهران و رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تهران با حضور در فرمانداری تهران از ستاد ثبت‌نام انتخابات شورای شهر تهران، ری و تجریش بازدید کرد.

او در جمع خبرنگاران گفت: به عنوان مرجع در حوزه قضایی استان در مقام پاسخگویی در عرصه اجرا و نظارت تمامی تلاش خود را به کار بردیم تا ابهامی وجود نداشته باشد.

او تأکید کرد: دقت، سرعت و صحت مولفه های است که ما آن ها سرلوحه خود قرار دادیم تا معضل و ابهامی نباشد.

رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تهران در پاسخ به سوالی که آیا مشکل حقوقی باقی مانده و بیشترین مشکلات در چه زمینه ای وجود داشته است گفت:  خدا را شاکریم که مشکل حقوقی حل نشده باقی نمانده و همه آنها در  کمترین زمان حل شد.

ستایشی افزود: بیشتر مشکلات در حول محور ماده ۲۶ و مقررات ماده ۴۶  بود که مجریان انتخابات سوالاتی را داشتند .

ستایشی تاکید کرد: استعلام از مراجع اربعه است که این مراجع وظیفه دارند پاسخ قانونی را ارائه کنند.

او درباره عدم تایید صلاحیت داوطلبان از سوی هیات اجرایی گفت: اگر هیات اجرایی شخصی را  رد کنند فرد می تواند اعتراض کند و هیات نظارت در مقام تعیین تکلیف قانون قرار می گیرند که یا نظریه قبلی را رد و یا همان را تایید می‌کنند.

رییس کمیته حقوقی ستاد انتخابات استان تهران تاکید کرد: بنابر این هم هیات های اجرایی و هم هیات‌های نظارت تعیین‌کننده هستند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز