خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان آتش نشانی خبر داد:

تخریب یک ساختمان متروکه در خیابان مولوی

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۵۷۱

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از تخریب یک ساختمان متروکه واقع در خیابان مولوی تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید جلال ملکی با اعلام این خبر گفت: ساعت ۷:۳۹ صبح امروز حادثه آوار در خیابان مولوی به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای دوایستگاه سازمان آتش نشانی در محل حاضر شدند و اقدام به امداد رسانی و آوار برداری کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به وضعیت محل حادثه  افزود: این حادثه در یک ساختمان متروکه قدیمی رخ داد و به دلیل خشتی بودن دیوارها شاهد تخریب کامل بنا بودیم.

ملکی از آوار برداری آتش نشان ها برای نجات جان جوانی ۳۰ ساله خبر داد و اظهار کرد: این ساختمان متروکه تبدیل به محلی برای حضور افراد کارتون خواب شده بود و بنابر اظهارات شاهدان در زمان حادثه این مرد در ساختمان حضور داشته است.

وی ادامه داد: آتش نشان ها پس از حضور در محل حادثه اقدام به آوار برداری کرده و خوشبختانه موفق شدند وی را از زیر آوار خارج کنند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی درخصوص وضعیت فرد محبوس در زیر آوار نیز افزود: این مرد زنده از زیر آوار خارج شد و آتش نشان ها ساعت ۹:۱۲ محل را ترک کردند و فرد گرفتار در زیر آوار را تحویل عوامل اورژانس دادند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز