خبرگزاری کار ایران

بارش برف و باران در تمامی محورهای البرز/ تردد فقط با زنجیر چرخ

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۴۹

رئیس پلیس راه استان البرز با توجه به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان البرز از رانندگان خواست تا علاوه بر احتیاط بیشتر در رانندگی جهت تردد در مسیرهای کوهستانی زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا گودرزی" افزود: بارش باران که از صبح امروز در استان آغاز شده است به صورت بارش برف در جاده های کوهستانی استان ادامه دارد .

وی افزود: تردد در حال حاضر در مسیر شمالی و جنوبی آزاد راه "تهران _کرج" عادی و روان است اما در مسیر شمالی و جنوبی آزاد راه "کرج _ قزوین" ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ گودرزی با بیان این که در دو مسیر رفت و برگشت محور "کرج _ چالوس" شاهد ترافیک نیمه سنگین هستیم به رانندگان توصیه کرد : با توجه به تغییرات سریع جوی در فصل بهار و بارش باران و برف در اکثر محورهای استان حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و با توجه به برودت هوا باک بنزین خودرو خود را پر کرده و لباس گرم ،پتو و مقداری مواد غذایی انرژی زا به همراه داشته و از سالم بودن برف پاک کن و سیستم گرمایی خودرو خود اطمینان حاصل کنند .

گفتنی است، مرکز اطلاع رسانی پلیس راه استان البرز با شماره تلفن 21872070 به صورت شبانه روزی پاسخگوی تماس های شهروندان در خصوص اطلاع وضعیت راه ها می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز