خبرگزاری کار ایران

سخنگوی اورژانس کشور خبر داد:

انتقال ۴۴۸۲ بیمار و مصدوم به بیمارستان‌ها در روز 5 فروردین

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۹۹

سخنگوی اورژانس کشور گفت: اورژانس ۱۱۵(پیش بیمارستانی) کشور در روز ۵ فروردین ماه ۸ هزار و ۵۳۹ ماموریت را انجام داد که در مجموع ۴ هزار و ۴۸۲ بیمار و مصدوم را به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی منتقل کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی خالدی با بیان این مطلب به تشریح ماموریت های انجام شده توسط اورژانس ۱۱۵ در پنجمین روز از سال جدید پرداخت و اظهار داشت: یک هزار و ۸۵۰ ماموریت مربوط به حوادث ترافیکی و ۶ هزار و ۶۸۹ ماموریت مربوط به حوادث غیر ترافیکی بود.

وی یادآور شد: در حوادث ترافیکی، یک هزار و ۷۲۳ بیمار و مصدوم و در حوادث غیر ترافیکی دو هزار و ۷۵۹ بیمار و مصدوم توسط اورژانس به بیمارستانها و مراکز درمانی منتقل شدند و علاوه بر این، ۲۴۷ نفر در حوادث ترافیکی و یک هزار و ۶۱۲ نفر نیز در حوادث غیر ترافیکی در محل به صورت سرپایی درمان شدند.

سخنگوی اورژانس کشور با اشاره به ارائه خدمات اورژانس به بیماران مختلف خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته خدمات فوریت های پزشکی توسط اورژانس به ۸۴۳ بیمار تنفسی، ۸۶۲ بیمار قلبی، ۲۶۸ بیمار با مسمومیت گوارشی و ۶۱ بیمار با مسمومیت گازCO(مونوکسیدکربن) ارائه شد.

بر اساس گزارش وبدا، خالدی تعداد ماموریت های انجام شده توسط اورژانس هوایی در طرح سلامت نوروزی را ۴۵ ماموریت عنوان کرد و از انتقال ۶۸ بیمار و مصدوم در حوادث ترافیکی و ۲۵ بیمار و مصدوم در حوادث غیر ترافیکی توسط بالگردهای اورژانس هوایی به بیمارستانها و مراکز درمانی خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز