خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

دفاع شاکری از عملکرد شورای چهارم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۰۶

عضو شورای شهر تهران گفت:‌ شورای دوره چهارم خیلی بهتر از دوره سوم توانست کار انجام دهد.

مجتبی شاکری، عضو فعلی شورای شهر تهران بعد از ثبت‌نام در انتخابات شوراها در فرمانداری تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: در این دوره از طریق جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که دبیری آن را برعهده دارم، فهرستی به نیروهای اصولگرا معرفی شد. نتیجه را البته الان نمی دانم چون هنوز فهرستی بیرون نیامده است و در حال حاضر فقط بحث ثبت نام مطرح است.

شاکری درباره شورای شهر و تجربه دوره چهارم،گفت: شورای دوره چهارم خیلی بهتر از دوره سوم توانست کار انجام دهد. دوره چهارم به 6 کمیسیون ارتقا یافت و خیلی از موضوعات فرصت پرداختن بیشتری پیدا کرد و خوشبختانه امکان نظارت  گسترده و شفاف فراهم شد؛ آنچه در شورای جهارم اتفاق افتاد اگر با مقیاس شورای شهر سوم بسنجیم خیلی بهتر بود ولی اگر با مطلوب و ایده آل بسنجیم، فاصله محسوس است.

وی ضمن تاکید بر اینکه حتما شورا نیازمند سامانه نظارتی به هنگام است که اطلاعات شهر را بتواند به طور مستقل دسترسی داشته باشد، بیان کرد: به داشتن مرکز پژوهشی، نیازمند هستیم. در حال حاضر شهرداری حدود 40 سامانه در اختیار دارد در حالی که شورای شهر به این سامانه ها دسترسی ندارد که این عیب و فرودستی برای شورا محسوب می‌شود.

عضو فعلی شورای شهر درباره تعداد اعضای شورا گفت: حضور 21 نفر در شورا، کار شورای پنجم را مشکل می کند و واقعا کسانی که انتخاب می شوند باید انسان های جامعی باشند تا در طرح و لوایح بتوانند پشتیبانی علمی و عملیاتی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز