خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

بازگشت دور اول مسافران نوروزی/ خواب‌آلودگی عامل ۸۰ درصد تصادفات فوتی

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۰۲

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با توجه به ورود سامانه بارشی به داخل کشور هم‌اکنون در اکثر جاده‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم.

سردار محمد حسین حمیدی، رییس پلیس راه کشور در گفت‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ایام نوروز گفت: در حال حاضر تنها در ورودی‌های جاده‌های هراز و چالوس شاهد حجم سنگین ترافیک هستیم و در سایر جاده‌های کشور تنها با تردد بیش از حد خودروها به دلیل سفرهای نوروزی روبه‌رو هستیم.

رییس پلیس راه کشور با اشاره به وضعیت جوی جاده‌ها افزود: با توجه به ورود سامانه بارشی به داخل کشور هم‌اکنون در اکثر جاده‌های کشور شاهد بارش برف و باران هستیم، باید به این نکته توجه کرد که بسیاری از هموطنان که در نیمه اول عید به سفر رفته بودند در حال بازگشت به منزل خود هستند و از آنجایی که لغزندگی جاده‌ها باعث بروز حوادث ناگوار می‌شود، لذا دقت رانندگان و استراحت به موقع می‌تواند از بروز حوادث تلخ جلوگیری کند.

سردار حمیدی در مورد حوادث جاده‌ای که باعث فوت هموطنان می‌شود، گفت: رانندگان محترم باید به تجربیات دیگر رانندگان در بروز حوادث دقت کنند. متاسفانه ۸۰ درصد فوتی‌های جاده‌ای مربوط به خواب‌ آلودگی و خستگی بر اثر رانندگی طولانی مدت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز