خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از دومین روز ثبت‌نام انتخابات شوراها؛

ثبت‌نام ۳۰ نفر در انتخابات شورای شهر تهران تا ساعت ۱۵/ ۱۰ امروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۴۲

تا ساعت ۱۵/ ۱۰ امروز ۳۰ نفر در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دومین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز در حالی آغاز شد که بنا بر اعلام ناصربخت، معاون فرماندار تهران تا ساعات ۱۵/ ۱۰ دقیقه ۳۰ نفر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

در ساعات اولیه دومین روز از ثبت نام محمد محمودی شاه نشین، رییس هیات مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر روستا با حضور در فرمانداری تهران از محل ثبت نام داوطلبان بازدید کرد و درباره روند ثبت‌نام‌ها توضیحاتی ارایه کرد.

در روز دوم ثبت‌نام علیرضا دهقان، مجید نصیرپور، غلامعلی رجایی، اسماعیل دوستی و مهدی خورشیدی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند.

اسماعی دوستی؛ عضو شورای شهر تهران بعد از ثبت‌نام درباره عملکرد شورای چهارم گفت: شورای چهارم معایب و مزایایی داشته، ولی عملکردش نسبتا خوب بود. دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا در شورا حضور داشتند، اما فعالانه تلاش کردند تا شورا به سمت حرفه‌ای شدن برود و ارتقاء یابد.

وی با اشاره به اینکه شورای چهارم با دولت تعامل خوبی داشت، اظهار کرد: با مجلس در راستای ارتقاء و پیشرفت شهر جلسات بسیاری زیادی داشتیم و از نظر من اولویت شورای پنجم باید در وهله اول حمل ونقل و در وهله دوم انضباط مالی باشد.

گفتنی است، براساس اعلام دبیر ستاد انتخابات کشور ۵۹۲۶ نفر برای شوراهای اسلامی شهر و ۱۴۵۳ نفر برای شوراهای اسلامی روستا در روز اول، ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز