خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با ایلنا:

گیلان پرترددترین استان کشور/ خستگی و خواب‌آلودگی علت ۴۰ درصد تصادفات

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۳۳۰

رییس پلیس راه راهور ناجا گفت: با وجود حجم بالای سفرها در ایام عید نوروز، تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل گزارش شده است.

سردار حمیدی، رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به آخرین وضعیت جاده‌های کشور گفت:  با وجود حجم بالای سفرها در ایام عید نوروز تردد در اکثر جاده‌های کشور بدون مشکل گزارش شده است و تنها در ابتدای جاده چالوس تردد کمی سنگین است، ولی در ادامه مسیر راه باز است.

وی افزود: باید به این نکته هم اشاره کنیم که در مناطق جنوب شرقی کشور به علت سیل و همچنین طوفان شن تردد در برخی جاده‌ها با مشکل همراه شده است.

رییس پلیس راه راهور ناجا با بیان علت تصادف‌های جاده‌ای در سال جدید ادامه داد: متاسفانه ۴۰ درصد تصادفات تا این لحظه مربوط به خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده است که در برخی موارد باعث واژگونی خودروها نیز شد.

سردار حمیدی در مورد پرترددترین ورودی شهرهای کشور گفت: تا این لحظه که شاهد موج اول سفرهای نوروزی هستیم؛ اتوبان قزوین-رشت پرترددترین اتوبان کشور بوده است و پس از آن در اتوبان تهران‌-قم و جاده تهران-مشهد به ترتیب شاهد بیشترین تردد هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز