خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی انتظامی تاکید کرد:

بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود در راستای ترویج فرهنگ ایثار

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۸۱

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه باید از همه ظرفیت ها در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره ببریم ، گفت: اگر می خواهیم در مسیر خدمتگزاری به مردم گام برداریم، باید " روحیه جهادی" داشته باشیم.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری پلیس، سردار "حسین اشتری" در بازدید از یادمان شهدای شلمچه، با اشاره به تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی در راستای توسعه نظم و امنیت، اظهار کرد: همکارانم درتمام طول سال در اقصی نقاط کشوراعم از مرزهای خشکی، دریایی، جاده ها، شهر ها و روستاها  با آمادگی کامل حضور دارند و به لطف الهی، تدابیر و رهنمود های مقام معظم رهبری، هوشیاری و آمادگی نیروهای امنیتی و انتظامی، امنیت مطلوبی در کشور حاکم است.

وی با اشاره به راه اندازی و فعالیت  قرارگاه مرکزی امام علی ( ع)  ادامه داد: نیروی های پلیس از 25 اسفند ماه تا 15 فروردین جهت برقراری نظم و خدمات رسانی به مردم در جای جای کشور به صورت شبانه روزی ، آماده باش  هستند. 

فرمانده نیروی انتظامی کشور خدمت به مردم را افتخاری برای فرماندهان و کارکنان ناجا دانست و تصریح کرد:  از افتخارات بنده و همکارانم است که در تمام روزهای سال،  کنار مردم حضور داریم و به تعبیر مقام معظم رهبری " یار مهربان گونه "  خدمتگزار مردم باشیم.

سردار اشتری در ادامه با بیان اینکه حضور در مناطقی چون شلمچه توفیق است، افزود: زیباترین کلام را مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در دیدارجمعی از دست اندرکاران و فرماندهان راهیان نور فرمودند : " بهترین و قوی ترین مرز فرهنگی در همین مکان هایی است که رزمندگان و ایثارگران ما حضور داشتند و بهترین راه  مقابله با هجوم فرهنگی دشمن علیه کشور این است که ما فرهنگ جهاد و شهادت را در بین مردم و جوانان احیا کنیم".

عالی ترین مقام انتظامی کشور خاطر نشان کرد:  امنیت و آرامش امروز کشور را مدیون جانفشانی و دلاور مردی های ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستیم، حضور در این مناطق "روحیه بخش"  است و باید با بهره گیری از ظرفیت ها، فرهنگ جهاد و ایثار را توسعه و ترویج دهیم.

وی گفت: شهدا با کمترین امکانات و تجهیزات در مقابل دشمن با توکل به خداوند، روحیه جهادی و شجاعت ایستادگی کردند، اگرمی خواهیم در مسیر خدمتگزاری به کشور گام برداریم،  باید "روحیه جهادی" داشته باشیم. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز