خبرگزاری کار ایران

تغییر زمان خدمات‌رسانی خط ۵ مترو در ایام نوروز

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۸۰۲

قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران از تغییر زمان خدمات رسانی خط ۵ مترو در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عبدالله پور با بیان این مطلب افزود: برای استفاده بهینه از فرصت تعطیلات نوروز جهت انجام عملیات‌های بهسازی خط ۵ مترو تهران، ساعات ارائه خدمات به مسافران در این ایام تغییر خواهد کرد.

وی ادامه داد: پس از بحث و گفتگو با همکاران فنی سعی شد تا برنامه زمانی تدوین شود که ضمن ارائه سرویس دهی حداکثری به مسافران خط تهران- کرج، بتوانیم زمان بیشتری را به انجام عملیاتهای عمرانی اختصاص دهیم. 

قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص نحوه سرویس دهی در خط ۵ مترو تهران در ایام نوروز گفت: در روزهای یکم، دوم، سوم، چهارم، دهم، یازدهم و دوازدهم فروردین؛ ساعت ارائه خدمات به مسافران در خط ۵ مترو از ساعت ۸ تا ۱۸ خواهد بود.

وی با تاکید براینکه فاصله گذر حرکت قطارها نسبت به برنامه قبلی تغییری نخواهد کرد افزود: از ۵ تا ۹ فروردین که روزهای کاری محسوب می‌شوند، آغاز حرکت قطارها از ساعت ۶ بامداد خواهد بود و سرویس دهی مترو تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد یافت.

عبدالله پور با بیان اینکه در روز طبیعت مسافران بیشتری از خط ۵ مترو تهران استفاده می‌کنند خاطر نشان کرد: ۱۳ فروردین ارائه خدمات از ساعت ۵ صبح آغاز می‌شود و حرکت قطارها در خط تهران- کرج تا ساعات ۲۲ ادامه می‌یابد.

به گفته قائم مقام شرکت بهره برداری مترو تهران با اعمال این تغییرات، راندمان عملیات‌های بهسازی خط ۵ نسبت به شرایط فعلی افزایش پیدا خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز