خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

خدمت رسانی در دولت تدبیر و امید بی سابقه است

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۹۰۴

وزیر بهداشت گفت: خدمت‌رسانی در دولت تدبیر و امید در بعد از انقلاب بی‌سابقه است.

به گزارس ایلنا، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در بجنورد اظهار کرد: در طول دولت تدبیر و امید، کشور به کارگاه ساخت و ساز فضای بهداشتی، درمانی تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه در سه سال گذشته در خراسان شمالی بیش از ۸۰ هزار متر مربع فضای بهداشتی، درمانی و آموزشی تحویل شده یا در حال تحویل است اظهار کرد: هم اکنون در جای جای کشور ساخت و ساز در این بخش ادامه دارد.

وی افزود: به عنوان نمونه در خراسان رضوی یک هزار و ۸۸۶ طرح در حوزه بهداشتی در ساخته شده یا در حال ساخت است.

وی گفت: در این پیوند، ساخت ۲ بیمارستان استان خراسان شمالی هم که برای مردم این خطه آرزو شده بود در حال تکمیل و تجهیز است و اوایل سال آینده به بهره برداری می رسد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به فضای انتخاباتی در کشور گفت: قضاوت های ناپخته، تهمت، غیبت و دروغ دولتمردان را دل آزرده کرده است.

وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید کارهای بسیار بزرگی انجام داده است افزود: نه تنها در حوزه بهداشت و درمان و وزارت امور خارجه بلکه در سایر حوزه ها هم کارهای مهمی انجام شده است.در حوزه کشاورزی در گندم خودکفا شدیم که این امر اقتصاد مقاومتی است، دولت هشت هزار میلیارد تومان برای این بحث گذاشت در حالی که می توانست اجازه واردات گندم دهد و تفاوت قیمت آن را نیز مرکبات وارد کند.دولت تدبیر و امید در حوزه نیرو، آب و برق کارهای زیادی انجام داده است و تنها در موضوع خوزستان پرسنل برق کشور شبانه روزی کار می کنند تا این اتفاق دوباره تکرار نشود.

وی همچنین به آلودگی چاه های آب در پایتخت نیز در قبل از دولت اشاره ای کرد و گفت: در بخشی از جنوب کشور آلودگی آب وجود داشت و نمی توانستیم آب شرب سالم را تضمین کنیم.دولت اعلام کرد هیچ چیز را از مردم مخفی نکنید و حتی اگر لازم باشد آب معدنی توزیع خواهیم کرد که به تمامی این نقاط آبرسانی شد.

هاشمی همچنین گفت: در تولید نفت هم از ۹۰۰ هزار بشکه هم اکنون به بیش از سه میلیون بشکه رسیده ایم که در این راستا نیز فعالیت های زیادی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز