خبرگزاری کار ایران

در نشست فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر تهران مطرح شد؛

برکناری مدیران شورایاری‌ها به دلیل دعوت از اصلاح‌طلبان شورا/ نمی‌توانیم حرف بزنیم/فرهنگسراها پاسخگو نیستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۹۳۷۱

محمد حقانی گفت: ما در شورا محدودیت داریم و نمی‌توانیم حرف بزنیم. برای مثال مدیران محلی شورایاری‌ها این هفته از ما برای شرکت در جلسه‌ای دعوت کردند و اکنون شهرداری دارد همه آنها را برکنار می‌کند. ما حتی برای گذاشتن جلسه هم محدودیت داریم چه برسد در مورد این مسائل اظهار نظر کنیم.

محمدحقانی عضو کمیسیون سلامت و محیط زیست شورا در نشست فراکسیون اصلاح‌طلبان شورای شهر در واکنش به این سوال خبرنگاران که چرا هرگز قدرت رسانه‌ای شهرداری تاکنون مورد تفحص و واکاوی قرار نگرفته است، اذعان کرد: ما در شورا محدودیت داریم و نمی‌توانیم حرف بزنیم. برای مثال مدیران محلی شورایاری‌ها این هفته از ما برای شرکت در جلسه‌ای دعوت کردند و اکنون شهرداری دارد همه آنها را برکنار می‌کند. ما حتی برای گذاشتن جلسه هم محدودیت داریم چه برسد در مورد این مسائل اظهار نظر کنیم.

مختاباد عضو کمیته فرهنگی و اجتماعی شورای شهر نیز در پاسخ به انتقادات وارده در مورد عملکرد شورای شهر در قبال فرهنگسراها افزود: ساختار فرهنگسراها زیر نظر شورای شهر نیست و به صورت هیات امنایی اداره می‌شود که شامل شهرداری، وزارت فرهنگ و ارشاد، بسیج و... است. در نتیجه فرهنگسراها پاسخگوی شورا نیستند.

مختاباد ادامه داد: یک فرهنگسرا 28 میلیارد تومان بدهی مالیاتی بالا آورده و ما به عنوان اعضای شورای شهر فقط حق داریم تذکر بدهیم که بارها تذکر داده‌ایم.

این عضو شورای شهر با اشاره به محدودیت اعضا در بحث نظارت ادامه داد: بارها در انتقاد به دخل و خرج روزنامه همشهری سوال کرده‌ایم اما هر سوالی می‌پرسیم می‌گویند مسئله را سیاسی نکنید. ما از نظر رسانه‌ای تحریم هستیم و تلویزیون ملی تصویر ما را نشان نمی دهد.

حکیمی‌پور نیز در بحث املاک عملکرد شورا را منوط به تصمیم مجلس دانست و گفت: منتظریم ببینیم مجلس چه می‌کند. دو کارگروه نیز قبل از عید موظفند در مورد حادثه پلاسکو گزارشات خود را به شورای شهر ارائه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز