خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم تهران در مجلس در گفت‌وگو با ایلنا:

شهرداری از تحقیق و تفحص استقبال کند/ شبهات مردم باید رسیدگی شود

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۹۹۶

نماینده مردم تهران در مجلس با تاکیدبراینکه شهرداری باید از طرح تحقیق و تفحص استقبال کند، گفت: مجلس نیز باید براساس ملاحظات نظارتی و وظایف قانونی خود در این خصوص اقدام کند.

حجت‌الاسلام مازنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره رد طرح تحقیق  و تفحص از شهرداری تهران در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح ملی است و به همین دلیل به رغم عدم تایید آن در این کمیسیون، به صحن مجلس خواهد رفت و هر تصمیمی که در صحن گرفته شود در چارچوب آن عمل می‌کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از تحقیق و تفحص به‌عنوان یک ابزار نظارتی در مجلس، ادامه داد: تحقیق و تفحص در مجلس باید به‌صورت سنجیده انجام شود و از طرف دستگاه‌ها نیز مورد استقبال قرار گیرد و مجلس نیز باید براساس ملاحظات نظارتی و وظایف قانونی خود در این خصوص اقدام کند.

نمایند مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه جزو امضاکنندگان این طرح بوده است، اظهار کرد: معتقدم شهرداری هم باید از طرح تحقیق و تفحص استقبال کند، زیرا این طرح به  نظارت و شفافیت کمک می‌کند و گزارش واقعیت‌ها داده می شود تا اگر ایرادی در کار وجود داشته است رفع ایراد شده و اگر ایرادی نباشد، برای مردم رفع شبهه می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز