خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس:

تاخیر در ارائه طرح تفحص از شهرداری به صحن علنی مجلس جای سوال دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۷۷۷

عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس گفت: اگر مشکلی نداریم و حسابمان پاک است بگذاریم همه حضور یابند و رسیدگی کنند.­اما وقتی پس ازگذشت 4 ماه سوال و تحقیق و تفحص در مورد پرونده املاک شهرداری را در کمیسیون مربوطه نگه می‌دارند،جای سوال پیش می‌آیدکه علت چیست و برای من که عضو کمیته تحقیق و تفحص بودم این همه تاخیر قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قاسم میرزایی‌نیکو،­نماینده دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر عدم شفافیت درآمد­های سازمان زیباسازی گفت: دبه نظر می‌رسد شورای شهر تهران در دوره  اخیر کوتاهی‌های فراوانی از خود نشان داده است ،اگر از همان ابتدا نظارت واقعی صورت می‌گرفت  شاید شرایط این قدر حاد نمی‌شد با اینکه بحث تحقیق و تفحص درباره پرونده املاک شهرداری در کمیسیون عمران  از مدت‌ها پیش مطرح شده اما ­هنوز وارد صحن علنی مجلس نشده  و مشخص نیست چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد.

عضو کمیسیون‌ شوراها و امور داخلی مجلس بهبود وضعیت شهری تهران  را در گرو شفاف‌سازی دانست و ادامه داد: اگر مشکلی نداریم و حسابمان پاک است بگذاریم همه حضور یابند و رسیدگی کنند.­اما وقتی پس ازگذشت 4 ماه سوال و تحقیق و تفحص در مورد پرونده املاک شهرداری را در کمیسیون مربوطه نگه می‌دارند،جای سوال پیش می‌آیدکه علت چیست و برای من که عضو کمیته تحقیق و تفحص بودم این همه تاخیر قابل قبول نیست.

این نماینده مردم در مجلس تصریح کرد: تاخیر صورت گرفته در مورد املاک شهرداری در شرایطی ادامه دارد که در همین ماه­‌های اخیر چندین پرونده وارد صحن شد و کار رسیدگی به آن­ها نیز به پایان رسید اما پرونده املاک هنوز که هنوز است به جایی نرسیده است.

میرزایی‌نیکو  با اشاره به همه‌گیر شدن فساد در کشور ادامه داد: اعضای شورا می‌خواهند بدون آنکه پایشان خیس شود وارد دریا شوند،­اما باید وارد معرکه شوند تا بتواننداز حق مردم دفاع کنند. از نظر من اولین مقصر بحران و شرایط امروز تهران همین شورای شهر است.

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس شورای اسلامی بر لزوم وجود شفافیت تاکید کرد و گفت: انسانی که پاک است و به دنبال روابط نمی‌گردد حرف خود را به راحتی می‌زند و از هیچ چیز نمی‌ترسد.­

وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر موظف هستند اگر خطایی می‌بینند عکس العمل نشان دهند ،گفت: این موضوع که اعضای شورای شهر تازه متوجه تخلفات شهرداری شده باشند ساده انگارانه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز