خبرگزاری کار ایران

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان ستاد دیه و معاونت زنان ریاست جمهوری

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۶۳۹

تفاهم‌ نامه‌ همکاری ستاد دیه کشور و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با هدف کاهش وقوع جرائم غیرعمد در بین زنان جامعه امضا شد.

به گزارش ایلنا از ستاد دیه کشور، در راستای تعامل فی مابین در راستای فرهنگ سازی عمومی در حوزه زنان به منظور پیشگیری و کاهش وقوع جرایم غیرعمد و غیرکلاهبرداری در بین زنان، سید اسدالله جولایی و شهیندخت مولاوردی صبح امروز (18 اسفند) تفاهم نامه همکاری ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند و معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری را امضا کردند.

پیگیری معاون رییس جمهور در زمینه جلب موافقت هیات وزیران به منظور تصویب کمک پایدار به زندانیان نسوان جرایم غیرعمد و همچنین پیشنهاد اهدای داوطلبانه مبلغ 5 رقم انتهای حقوق ماهیانه دریافتی کارکنان دستگاه‌ها و موسسات دولتی، به منظور مشارکت در کمک به آزادی زندانیان تحت حمایت ستاددیه از جمله مفاد این تفاهم‌نامه همکاری است.

تعامل فرهنگی و همکاری علمی در برگزاری دوره‌های آموزشی و گردهمایی‌های استانی و کشوری و همچنین انجام طرح‌های مشترک پژوهشی با هدف شناسایی عوامل و دلایل ارتکاب جرایم غیرعمدی حوزه زنان از دیگر موضوعات مندرج در این تفاهم‌نامه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز