خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

دستگیری متهم به قتل معلم سراوانی

asdasd
کد خبر : ۴۶۵۵۸۷

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری متهم قتل معلم سراوانی خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار حسین رحیمی روز جمعه اظهار داشت: بامداد جمعه با تلاش یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس، فردی که به دلیل اختلافات خانوادگی معلمی را در شهرستان سراوان با شلیک گلوله به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

وی افزود: در پی قتل مسلحانه معلمی در شهرستان سراوان در تاریخ پنجم اسفند امسال، کارآگاهان پلیس بررسی موضوع را آغاز کردند. کارآگاهان پلیس پس از وقوع این قتل با پایش‌های میدانی، سرنخ‌هایی از اختلافات قومی و خانوادگی در وقوع این قتل به دست آوردند و در ساعات اولیه هویت متهم فراری را که از بستگان مقتول بوده، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه متهم به قتل دارای سوابق کیفری از جمله اعتیاد به مواد مخدر و سرقت بوده، تصریح کرد: طی اقدامات فنی و اشراف یگان‌های اطلاعاتی پلیس، تمام محل‌های تردد احتمالی این متهم مسلح به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت.

وی ادامه داد: در پی این اقدامات، متهم فراری بامداد امروز در منزلی در حاشیه شهرستان سراوان به همراه فردی که در اختفای وی همکاری داشت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.

سردار رحیمی افزود: متهم در تحقیقات تخصصی کارآگاهان پلیس به انجام قتل این معلم اعتراف و انگیزه خود را از قتل اختلافات خانوادگی با مقتول عنوان کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز